×

مشکل لایحه حمایت از کودکان برطرف شد

مشکل لایحه حمایت از کودکان برطرف شد

مشکل لایحه حمایت از کودکان برطرف شد

مشکل-لایحه-حمایت-از-کودکان-برطرف-شد

عبدالعلی میرکوهی با بیان اینکه لایحه حمایت از کودکان و اطفال بی سرپرست به دلیل ایراد شورای نگهبان در دستور کار صحن علنی مجلس قرار داشت گفت: این ایراد رفع شد و دوباره لایحه به شورای نگهبان ارسال شد که احتمالا مورد تصویب قرار می گیرد.
معاون وزیر دادگستری با اشاره به برطرف شدن ایراد شورای نگهبان در لایحه حمایت از کودکان و اطفال بی سرپرست گفت: این لایحه برای تصویب نهایی به شورای نگهبان رفت.

به گزارش مهر، عبدالعلی میرکوهی با بیان اینکه لایحه حمایت از کودکان و اطفال بی سرپرست به دلیل ایراد شورای نگهبان در دستور کار صحن علنی مجلس قرار داشت گفت: این ایراد رفع شد و دوباره لایحه به شورای نگهبان ارسال شد که احتمالا مورد تصویب قرار می گیرد.

وی افزود: این ایراد مربوط به ماده 37 از لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بد سرپرست بود که با تصویب مجلس مقرر شد به منظور انجام صحیح مسئولیت پذیرش، نگهداری و مراقبت، حضانت و سرپرستی کودکان بی سرپرست و بد سرپرست توسط سازمان بهزیستی کشور و اختیار واگذاری سرپرستی آنان به خانواده‌های واجد شرایط و موسسات، آئین‌نامه‌های اجرایی مربوط با پیشنهاد وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دادگستری و کشور ظرف 3 ماه از تاریخ تصویب این قانون تهیه و به تصویب هیئت وزیران برسد.

این اصلاحیه با 226 رای موافق، یک رای مخالف و 9 رای ممتنع از مجموع 256 نماینده حاضر در جلسه علنی به تصویب رسید.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.