×

شناسنامه دار شدن سارقان تا پایان سال جاری

شناسنامه دار شدن سارقان تا پایان سال جاری

سرپرست اداره امنیتی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان از شناسنامه دار شدن هزار سارق حرفه‌ای تا پایان سال جاری در سیستان و بلوچستان خبر داد

شناسنامه-دار-شدن-سارقان-تا-پایان-سال-جاری وکیل 

سرپرست اداره امنیتی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان از شناسنامه دار شدن هزار سارق ( مقالات مرتبط با سارق - سوالات مرتبط با سارق ) حرفه‌ای تا پایان سال جاری در سیستان و بلوچستان خبر داد.

نظر آیت الله مکارم شیرازی درباره دفاع مشروع در برابر متجاوز و سارق 

 "غلامرضا باغ شیرین" در دومین نشست کاربردی پیشگیری از سرقت با موضوع طرح پاکبان در سالن همایش‌های شهرداری زاهدان اظهار داشت: رفته گران به عنوان یکی از بهترین یاوران پلیس هستند که می‌تواند در پیشگیری و مهار سرقت ( مقالات مرتبط با سرقت - سوالات مرتبط با سرقت )، به ویژه سرقت از منازل و واحدهای صنفی بسیار موثر باشند.

جرم سرقت در قانون جدید - دفاع کیف قاپی ، سرقت ، کلاهبرداری 

وی در این نشست از اقدامات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در خصوص مبارزه و جمع آوری مراکز خرید و فروش کالاهای مسروقه در سطح شهر، مبارزه با کارتن خواب‌ها و زباله گردها خبر داد و گفت: طرحی در دست اقدام است که با اجرای آن خرید و فروش کالاهای مستعمل و دسته دوم صرفا با ارئه کپی کارت ملی فروشنده به خریدار  امکان پذیر است.

باغ شیرین خاطرنشان کرد: حداقل هزار سارق ( مقالات مرتبط با سارق - سوالات مرتبط با سارق ) حرفه‌ای تا پایان سال جاری با مشارکت اداره کل زندان‌ها، دایره سرقت پلیس آگاهی، دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان شناسنامه دار خواهد شد.

گفتنی است؛ در ادامه این نشست که با هدف ارتقاء اقدامات پیشگیرانه از سرقت با مشارکت معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی و شهرداری زاهدان برگزار شد، آموزش‌های مرتبط با پیشگیری جرم سرقت ( مقالات مرتبط با سرقت - سوالات مرتبط با سرقت ) به رفته گران به عنوان یاوران پلیس توسط کارشناسان پلیس آگاهی ارائه شد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.