×

حدود 20 درصد طلاق ها در همدان مرتبط با مواد مخدر است

حدود 20 درصد طلاق ها در همدان مرتبط با مواد مخدر است

معاون قضایی دادگستری استان همدان، 19 درصد از طلاق‌ها در این استان را مرتبط با مواد مخدر عنوان کرد

حدود-20-درصد-طلاق-ها-در-همدان-مرتبط-با-مواد-مخدر-است وکیل 

معاون قضایی دادگستری استان همدان، 19 درصد از طلاق‌ها ( مقالات مرتبط با طلاق - سوالات مرتبط با طلاق )  در این استان را مرتبط با مواد مخدر( مقالات مرتبط با موادمخدر - سوالات مرتبط با موادمخدر )  عنوان کرد.

طلاق ، اقسام طلاق و شرایط درخواست طلاق برای زنان - حضانت و نگهداری فرزندان طلاق در قانون - بررسی تفاوت های طلاق و فسخ نکاح در قانون مدنی 

سعید گلستانی، اظهار کرد: مباحث پیشگیری از وقوع اعتیاد ( مقالات مرتبط با اعتیاد - سوالات مرتبط با اعتیاد )از سال 90 به طور جدی توسط ارگان‌های مختلف پیگیری شد که در این راستا برخی دستگاه‌ها اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلف برای آگاه‌سازی خانواده‌ها کردند که این امر موجب شد رتبه استان همدان در حوزه اعتیاد از اول به رتبه چهارم برسد.

وی افزود: کاهش آمار اعتیاد در استان همدان نشان دهنده تاثیر گذار بودن برنامه‌های اجرا شده ویژه خانواده‌هاست.

گلستانی تصریح کرد: بیشتر طلاق‌ها ( مقالات مرتبط با طلاق - سوالات مرتبط با طلاق )  به مسائل فرهنگی مربوط می شود و 19 درصد طلاق‌ها در استان همدان مرتبط با حوزه مواد مخدر( مقالات مرتبط با موادمخدر - سوالات مرتبط با موادمخدر ) است که برخی افراد اقدام به توزیع، تهیه و یا مصرف مواد مخدر می کنند و این امور برای برخی خانواده‌ها تحمل‌ناپذیر است.

وی گفت: از مجموع زندانیان 45 درصد مرتبط با مواد مخدر هستند که این رقم بالاست.

معاون قضایی دادگستری همدان خاطرنشان کرد: آمار دقیقی برای کاهش سن اعتیاد ( مقالات مرتبط با اعتیاد - سوالات مرتبط با اعتیاد ) نمی‌توان اعلام کرد، اما در سال‌های گذشته سن اعتیاد 20 سال به بالا بود که در حال حاضر به 18 سال کاهش یافته است.

وی بیشترین مصرف ماده مخدر را در استان همدان تریاک و شیشه اعلام کرد و گفت: شیشه و تریاک بیشترین مواد مخدری هستند که در همدان مصرف می‌شوند و به علت تبلیغات انجام شده مصرف کراک در استان همدان به طور چشمگیری کاهش یافته است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.