×

احتمال تغییر در لایحه جامع وکالت ، لطفا اعتراض نکنید

احتمال تغییر در لایحه جامع وکالت ، لطفا اعتراض نکنید

یک مقام مسئول در کمیسیون لوایح دولت گفت با توجه به اینکه لایحه جامع وکالت هنوز به صورت قانون درنیامده، این احتمال می‌رود که در مجلس شورای اسلامی تغییر و تحولاتی شامل آن شود

احتمال-تغییر-در-لایحه-جامع-وکالت-،-لطفا-اعتراض-نکنید وکیل 

یک مقام مسئول در کمیسیون لوایح دولت گفت: با توجه به اینکه لایحه جامع وکالت هنوز به صورت قانون درنیامده، این احتمال می‌رود که در مجلس شورای اسلامی تغییر و تحولاتی شامل آن شود.

"یک مقام مسئول در کمیسیون لوایح دولت" ، می گوید: بررسی‌های دولت در رابطه با لایحه جامع وکالت پایان یافته و قرار است برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

هنوز قانون وکالت قانون نشده!

وی در ارتباط با انتقاد برخی از حقوقدانان از تغییرات لایحه جامع وکالت مبنی بر اینکه این لایحه استقلال وکلا را خدشه‌دار می‌کند، تصریح کرد: تغییرات اعمال شده بر روی این لایحه به دلیل زمینه‌های نظارتی است و با توجه به اینکه این لایحه هنوز به قانون تبدیل نشده این احتمال می‌رود که در مجلس شورای اسلامی تغییر و تحولاتی شامل آن شود.
 
این حقوقدان با اشاره به اعتراضات منتقدان به لایحه وکالت گفت: لایحه جامع وکالت از قوه قضاییه به دولت ارسال و در دولت هم مورد بررسی قرار گرفته است در حالیکه در مرکز پژوهش‌های مجلس، کمیسیون‌های تخصصی و از سوی دیگر در شورای نگهبان مورد بازنگری قرارخواهد گرفت، بنابراین در حال حاضر نمی‌توان و نباید نسبت به این لایحه اعتراض کرد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.