×

سازمان اوقاف از طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌ها حمایت می‌کند

سازمان اوقاف از طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌ها حمایت می‌کند

سازمان اوقاف از طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌ها حمایت می‌کند

سازمان-اوقاف-از-طرح‌های-پژوهشی-و-پایان‌نامه‌ها-حمایت-می‌کند وکیل 

                       سازمان اوقاف از طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌ها حمایت می‌کند

سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور دستیابی به راهکارهای علمی و کاربردی در حوزه فعالیت‌های اداری و اجرایی، از طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری حمایت می‌کند.


به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از سازمان اوقاف و امور خیریه، پژوهشگران، محققان، استادان حوزه و دانشگاه و دانشجویان دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند با انتخاب یکی از عناوین در نظر گرفته شده در این فراخوان شرکت کنند.


نقش ارتقاء بهره‌وری موقوفات در تولید ملی، وقف و بازار سرمایه، سهم موقوفات در اقتصاد بدون نفت، نقش وقف در کارآفرینی، نقش وقف در ارتقاء سلامت، نقش وقف در تولید علم و جنبش نرم‌افزاری، نقش وقف در ایجاد و حفظ آثار اسلامی و تاریخی، نقش وقف در حفظ محیط زیست، نقش بقاع متبرکه در اقتصاد و اشتغال، الزامات تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، نقش بقاع در ارتقاء سلامت، تعامل وقف و نهضت حسینی و نقش وقف در ترویج دین به صورت مدرن، برخی از عنوان های این فراخوان است.


در این فراخوان همچنین موضوعاتی چون برررسی نقش بقاع و اماکن متبرکه در گردشگری مذهبی و زیارتی، شناسایی، بازنگری، اصلاح و بهبود فرآیندها در سطح سازمان مرکزی، استان‌ها، ادارات و دفاتر نمایندگی شهرستان‌ها و اجراء و پیاده‌سازی آنها، تعامل و رابطه متقابل وقف و تحقیق و پژوهش، تعامل و رابطه متقابل وقف و آموزش، مقایسه طبقه‌بندی مشاغل سازمان اوقاف و امور خیریه با سازمان‌های همطراز و نقش مدیریت و برنامه‌ریزی بر افزایش کارایی و اثربخشی در سازمان اوقاف و امور خیریه در نظر گرفته شده است.


براساس این گزارش، هر پژوهشگر می‌تواند فقط یک طرح پژوهشی پذیرفته شده را با استفاده از نرم‌افزار ورد 2003 یا 2007 و مستندات مربوط به سوابق پژوهشی و مدرک تحصیلی ارایه کند.



 

    

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.