×

سازمان ثبت خود را به عنوان نماد نوگرایی در میان دستگاه ها مطرح کرده است

سازمان ثبت خود را به عنوان نماد نوگرایی در میان دستگاه ها مطرح کرده است

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت سازمان ثبت اسناد و املاک طی سال‌های اخیر توانسته خود را به‌عنوان نماد تحول و نوگرایی در میان دستگاه‌های اجرایی به کشور بشناساند

سازمان-ثبت-خود-را-به-عنوان-نماد-نوگرایی-در-میان-دستگاه-ها-مطرح-کرده-است

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک طی سال‌های اخیر توانسته خود را به‌عنوان نماد تحول و نوگرایی در میان دستگاه‌های اجرایی به کشور بشناساند.

احمد تویسرکانی در مراسمی که به مناسبت عید سعید غدیرخم با حضور مدیران و کارکنان این سازمان برگزار شد، با اشاره به حرکت رو به رشد سازمان ثبت در حوزه‌های مختلف طی سنوات اخیر گفت: با وجود اینکه با مشکلات اعتباری مواجه بوده‌ایم، اما توانستیم با همت و تلاش مضاعف همکاران و بکارگیری فناوری‌های نوین، مسیر پیشرفت را در پیش بگیریم و در میان بسیاری از دستگاه‌های اداری، خود را به‌عنوان نماد تحول و نوگرایی در کشور مطرح کنیم.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک با اشاره به گذر سازمان ثبت از حالت سنتی و ترسیم چشم انداز این سازمان با بیان اقدامات مهم صورت گرفته در سال‌های اخیر، افزود: لازمه حفظ و ادامه این اقدامات که بر پایه سیاست‌های تدوین شده صورت گرفته است آشنایی همکاران با نقشه راه و موانع موجود است.

وی ادامه داد: ارتباط و تعامل مستمر تمامی اجزاء سازمان می‌تواند در تحقق چشم‌انداز ترسیم شده و رسیدن به نقطه مطلوب، نقش بسزایی ایفا کند.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همچنین با اشاره به فرازهایی از نامه امام علی (ع) به مالک اشتر یکی از مهمترین اهداف برگزاری بزرگداشت عید غدیر را، شناخت سیره و سلوک و راه آن امام همام و مطالعه و آشنایی با این فرازها را برای تمامی خادمان حکومت اسلامی لازم دانست.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.