×

هفتم آذر زمان برگزاری آزمون وکالت، تمدید مهلت ثبت نام تا آخر وقت جمعه

هفتم آذر زمان برگزاری آزمون وکالت، تمدید مهلت ثبت نام تا آخر وقت جمعه

رئیس اسکودا گفت آزمون وکالت هفتم آذرماه 93 برگزار می‌شود و ثبت‌نام تا پایان وقت جمعه ادامه دارد

هفتم-آذر-زمان-برگزاری-آزمون-وکالت،-تمدید-مهلت-ثبت-نام-تا-آخر-وقت-جمعه وکیل 

رئیس اسکودا گفت: آزمون وکالت هفتم آذرماه 93 برگزار می‌شود و ثبت‌نام تا پایان وقت جمعه ادامه دارد.

بهمن کشاورز رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران ( اسکودا) در نشست خبری خود با رسانه‌ها  درباره آزمون وکالت امسال گفت: این آزمون در هفتم آذرماه امسال انجام می‌شود و ثبت نام عملاً تمام شده اما بنا به درخواست مهلت ثبت نام را تا آخر وقت روز جمعه تمدید کرده‌ایم.

وی افزود: سؤالات از متن قانون و دارای وحدت رویه دیوان عمومی کشور است، همچنین جواب غلط در آزمون نمره منفی دارد و داوطلبان سعی کنند مواردی را که نمی‌دانند پر نکنند.

کشاورز اظهار داشت: معدل‌گیری بر مبنای تراز نمره مانند سال گذشته انجام خواهد شد.

رئیس اسکودا ادامه داد: امیدواریم ظرف یک ماه از زمان برگزاری آزمون نتایج را از طریق سایت سنجش و محل کانون‌ها اعلام کنیم.

وی در باره تعداد ثبت‌نام شدگان گفت: تعداد ثبت‌نام‌شدگان طبق قرارداد با سازمان سنجش قرار است تا زمانی که درگاه های ثبت‌نام بسته نشده، اعلام نشود و تا شنبه آمار کل تعداد ثبت‌نام شدگان اعلام خواهد شد.

وی درباره اعتراضات گفت: اعتراضات دو گونه است یکی راجع به صحت و یا عدم صحت و یا جابه‌جایی گزینه‌ها است که یک تیم بررسی می‌کند و اگر سؤالی اشتباه طرح شده، آن سؤال حذف و نمره‌اش بین سایر گزینه‌ها پخش می‌شود.

کشاورز ادامه داد: دومین نوع اعتراض، اعتراض به پاسخنامه است که آن هم مستقیماً به سنجش و اتحادیه می‌رود و به صورت دستی دوباره تصحیح می‌گردد.

وی درباره محل آزمون گفت: هم اکنون کانون‌ها در حال مذاکره با دانشگاه‌ها هستند و زمانی که کارت برای داوطلبین صادر می‌شود محل آزمون‌شان نیز مندرج می‌گردد.

 آزمون وکالت 93

رئیس اسکودا درباره تعداد نفراتی که در استان‌ها جذب می‌شوند گفت: در کانون مرکز 1000 نفر، آذربایجان شرقی 120 نفر، فارس و کهکیلویه و بویر احمد جمعاً 126 نفر، اصفهان 130 نفر، آذربایجان غربی 56 نفر، مازندران 72 نفر، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی جمعاً 120 نفر، گیلان 50 نفر، قزوین 75 نفر، خوزستان 150 نفر، کرمانشاه و ایلام 25 نفر، همدان 35 نفر، قم 20 نفر، کردستان 30 نفر، گلستان 45 نفر، اردبیل 50 نفر، مرکزی 25 نفر، بوشهر 45 نفر، زنجان 30 نفر، لرستان 40 نفر، کرمان 176 نفر، البرز 100 نفر و چهارمحال و بختیاری 40 نفر از طریق آزمون جذب می‌شوند که در بعضی استان‌ها بیش از حد نیاز است.

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.