×

مرتکبین اسید پاشی باید به اشد مجازات برسند

مرتکبین اسید پاشی باید به اشد مجازات برسند

دادستان کل کشور گفت از آنجا که جنایت اسیدپاشی قابل اغماض نیست، باید قصاص صورت گیرد و این افراد به اشد مجازات قانونی برسند

مرتکبین-اسید-پاشی-باید-به-اشد-مجازات-برسند

دادستان کل کشور گفت: از آنجا که جنایت اسیدپاشی قابل اغماض نیست، باید قصاص صورت گیرد و این افراد به اشد مجازات قانونی برسند.

 حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی بعدازظهر یکشنبه - 4 آبان ماه - در حاشیه آیین معارفه دادستان عمومی و انقلاب شیراز در جمع خبرنگاران درباره رسیدگی به پرونده اسیدپاشی در اصفهان، گفت: افرادی که به عنوان مظنون این جنایت در اصفهان مورد اتهام هستند، در مرحله تحقیق قرار دارند.

وی افزود: ستادی در دادستانی استان اصفهان جهت پیگیری این موضوع تشکیل شده است.

نگاهی نو به ماهیت جرم و مجازات اسیدپاشی - عوامل اسیدپاشی در جامعه چیست ؟ - مجازات جرم اسیدپاشی در قوانین موضوعه  - اسدپاشی لزوم اقدام قانونگزار - اسیدپاشی جرمی سنگین تر از قتل عمد ، ضرورت تصویب مجازات های بازدارنده - اسدپاشی در حقوق کیفری ایران 

دادستان کل کشور همچین در رابطه با فعالیت‌های رسانه‌های بیگانه درباره موضوع اسیدپاشی خاطرنشان کرد: اولین اقدام آنان ارتباط دادن موضوع اسیدپاشی با امر به معروف و نهی از منکر بود که باید گفت این دو موضوع هیچ ارتباطی با هم نداشته و کسی که مقید به اسلام است به خوبی به این امر واقف است که انجام چنین جنایاتی در شرع اسلام حرام اعلام شده است.

رییسی گفت: این رسانه‌ها با ناامن جلوه دادن وضعیت کشور و با تسلط نظام سلطه بر فضاهای مجازی رسانه‌ها به دنبال بحران‌آفرینی در کشور هستند که همواره با بزرگ‌نمایی در هر مسئله‌ای سعی در ایجاد آسیب روانی در کشور دارند.

دادستان کل کشور با تاکید بر برخورد قاطع با عوامل این جنایت اعلام کرد: نتایج تحقیقاتی که از متهمان به عمل می‌آید به زودی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.