×

تأکید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی بر توجه بیشتر قضات به حبس زدایی

تأکید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی بر توجه بیشتر قضات به حبس زدایی

تأکید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی بر توجه بیشتر قضات به حبس زدایی

تأکید-رئیس-کل-دادگستری-آذربایجان-غربی-بر-توجه-بیشتر-قضات-به-حبس-زدایی وکیل 

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با اشاره به نقش زندان در اصلاح و تربیت بزهکاران گفت: زندان ها به جای اینکه ندامتگاه و محلی برای اصلاح باشد به جهت تراکم زندانیان محل آموزش بزه قرار می گیرند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان غربی، توکل حیدری در همایش کاهش جمعیت کیفری و سیمای زندان های جنوب استان آذربایجان غربی با اشاره به تعداد بسیار زیاد پرونده های مطروحه در محاکم افزود: سالانه تعداد کثیری پرونده به محاکم ارسال می شود و درمان اصلی این قضیه این است که امروز در اینجا دور هم جمع شده ایم تا با همفکری هم با لحاظ انتظارات جامعه و شکات پرونده ها بهترین راهکارها را برای استفاده از جایگزین های حبس بیابیم.

وی در ادامه افزود: من از همکاران قضایی درخواست می کنم وقتی که رهبر معظم انقلاب بارها بر استفاده حداقلی از مجازات زندان تأکید می کنند بر این موضوع کاملاً دقت داشته باشند.

رئیس شورای قضایی استان آذربایجان غربی در پایان از دادستان های استان خواست تا با همکاری قضات با رسیدگی سریع به پرونده ها، اقدامات مؤثری درخصوص حبس زدایی انجام دهند و هم چنین خواستار بازدیدهای منظم تمامی مسئولان و رؤسای شعبات قضایی استان از زندان ها شد.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.