×

رئیس کل دادگستری استان یزد خبر داد برگزاری نخستین جشنواره اندیشه های قضایی در حوزه پیشگیری از وقوع جرم

رئیس کل دادگستری استان یزد خبر داد برگزاری نخستین جشنواره اندیشه های قضایی در حوزه پیشگیری از وقوع جرم

رئیس کل دادگستری استان یزد خبر داد برگزاری نخستین جشنواره اندیشه های قضایی در حوزه پیشگیری از وقوع جرم

رئیس-کل-دادگستری-استان-یزد-خبر-داد-برگزاری-نخستین-جشنواره-اندیشه-های-قضایی-در-حوزه-پیشگیری-از-وقوع-جرم وکیل 

رئیس کل دادگستری استان یزد از برگزاری نخستین جشنواره اندیشه های قضائی در حوزه پیشگیری از وقوع جرم آذر ماه سال جاری در استان یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان یزد، غلامحسین حیدری در جمع اعضای شورای معاونان این دادگستری اظهار داشت: استان یزد در آذر ماه سال جاری میزبان جمع زیادی از قضات و کارمندان قوه قضائیه است که در جشنواره اندیشه های قضائی در حوزه پیشگیری از وقوع جرم شرکت می نمایند.

وی با اشاره به تلاش های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان یزد در زمینه کاهش ورودی پرونده های قضائی، پیشگیری از وقوع جرم و سالم سازی جامعه اظهار داشت: بر پایی جشنواره اندیشه های قضائی در حوزه پیشگیری از وقوع جرم که از ابتکارات این معاونت بوده و با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه برگزار می شود، قطعاً راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات پیش روی دستگاه قضائی کشور خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: در آذر ماه سال جاری این جشنواره با حضور تعداد زیادی از همکاران قضائی و اداری کشور در استان برگزار خواهد شد و امیدواریم دستگاه قضائی استان یزد بتواند نقش میزبانی را به بهترین نحو ایفا نماید.

وی خاطر نشان کرد: همواره یکی از دغدغه های اساسی مسئولان ارشد قوه قضائیه یافتن راه حل مناسبی برای کاهش ورودی پرونده های قضائی و پیشگیری از وقوع جرم بوده و امیدواریم مجموعه همکاران قضائی و اداری شاغل در قوه قضائیه با ارائه راهکارها و نظرات خویش در قالب مقالاتی جامع و کامل دستگاه قضائی را در این زمینه یاری نمایند.

حیدری در پایان اظهار داشت: کمیته های دبیرخانه، اجرایی، اسکان و پذیرایی، پذیرش، تدارکات و پشتیبانی، تبلیغات و روابط عمومی، حفاظت و حراست و نظارت و ارزیابی در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان یزد تشکیل شده و کار خویش را با دقت زیاد در این زمینه انجام خواهد داد.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.