×

350 هزار تماس یا اورژانس اجتماعی-عمده ترین علت تماسها کودک آزاری و همسر آزاری

350 هزار تماس یا اورژانس اجتماعی-عمده ترین علت تماسها کودک آزاری و همسر آزاری

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت در شش ماه نخست امسال 350 هزار تماس با اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گرفته شده که از این میان کودک آزاری و همسرآزاری در رتبه اول قرار دارند

350-هزار-تماس-یا-اورژانس-اجتماعی-عمده-ترین-علت-تماسها-کودک-آزاری-و-همسر-آزاری وکیل 

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت : در شش ماه نخست امسال 350 هزار تماس با اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گرفته شده که از این میان کودک آزاری و همسرآزاری در رتبه اول قرار دارند.

حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور  گفت : اورژانس اجتماعی از اواخر دهه 70 راه اندازی و در سال 1387 به کل کشور گسترش پیدا کرد. 
 
وی ادامه داد: این مرکز با خط اورژانسی  123  در زمینه هایی همچون کودک آزاری ، همسر آزاری ، سالمند آزاری، فرار از منزل و ....با مددکاران و روان شناسان آموزش دیده خود آماده ارائه خدمات است و در صورت نیاز کارشناسان خود را به محل اعزام کرده و یا آنها را به مراکز مداخله در بحران هدایت می کنند.

کودک آزاری چیست ؟از سوء رفتار تا کودک آزاری - استفتا درباره تنبیه و کودک آزاری - تدابیر قضایی بری پیشگیری از کودک آزاری - مطالعه جرم شناسی و حقوقی بزه کودک آزاری 
 
فرید با اشاره به اینکه امسال میزان تماس با اورژانس اجتماعی نسبت به سال گذشته 15 درصد رشد داشته تصریح کرد: در سال گذشته 600 هزا ر تماس  با اورژانس اجتماعی داشتیم که از این میان 160 هزار تماس مرتبط بودند. 

 معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: در 6 ماه نخست امسال میزان 350 هزار تماس با اورژانس اجتماعی گرفته شده که از این میان 120 هزار تماس مرتبط بودند که عمده ترین آنها در خصوص کودک آزاری ، همسرآزاری و فرار از منزل بود. 

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.