×

برخورد قاطع پلیس با متجاوزان حریم خصوصی

برخورد قاطع پلیس با متجاوزان حریم خصوصی

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت ناجا با متجاوزان حریم خصوصی مردم به شدت برخورد می‌کند

برخورد-قاطع-پلیس-با-متجاوزان-حریم-خصوصی وکیل 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: ناجا با متجاوزان حریم خصوصی مردم به شدت برخورد می‌کند.

سردار حسین اشتری در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی اظهار کرد: این نیرو، همواره خود را خدمتگزار مردم و پیشتاز خدمت، برای برقراری نظم و امنیت جامعه می‌داند. وی ادامه داد: پلیس با اقتدار و طبق قانون و رعایت موازین شرعی با کسانی که در برابر قانون ایستادگی می‌کنند و با اعمال و حرکت خود موجب بی‌نظمی در جامعه اسلامی می‌شوند برخورد می‌کند. اشتری با ذکر اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی است، گفت: ناجا باید آنجایی که به مردم ظلمی شده به گونه‌ای عمل کند که مردم، پلیس را پناهگاه خود بدانند و بالعکس مجرمان با اقدام خوب ماموران احساس کنند که با پنجه پولادین آنها سروکار دارند. اشتری با تاکید بر حفظ روحیه جهادی و شهادت‌طلبی در همه به ویژه مجموعه ناجا، افزود: روحیه جهادی، ایثارگری و شهادت‌طلبی رزمندگان باعث پیروزی ایران اسلامی در جنگ شده است.

تعریف حریم خصوصی و شمول آن به خودرو اشخاص - نقض حریم خصوصی در فضای مجازی  - ابعاد حقوقی حریم خصوصی 

 سرقت 5 درصد کاهش یافته است

وی با اشاره به اقدامات ناجا در پیشگیری از سرقت ( مقالات مرتبط با سرقت - سوالات مرتبط با سرقت ) ، یادآور شد: خوشبختانه در تمام شاخص‌ها وضعیت مطلوبی وجود داشته و در بحث سرقت‌های خرد عوامل مختلفی در وقوع آن موثر است. اشتری عنوان کرد: طی سال‌های گذشته با 20 تا 27 درصدی افزایش سرقت‌ها مواجه بودیم، اما در اواخر سال گذشته و هفت ماهه امسال با راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت از افزایش سرقت‌ها جلوگیری شده و شاهد کاهش پنج درصدی این جرم هستیم.

وی خاطر نشان کرد: وقوع سرقت‌ها به عوامل مختلفی از جمله معضلات اجتماعی بستگی دارد که این عامل صرفا به دست پلیس حل نمی‌شود بلکه نیروی انتظامی حلقه آخر برخورد است بنابراین باید اقدامات پیشگیرانه از طریق مسئولان صورت گیرد و ناجا هم در مرحله ورود با جدیت عمل کند. سردار اشتری با ذکر این که سرقت یک امر نگران‌کننده است، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت ( مقالات مرتبط با سرقت - سوالات مرتبط با سرقت ) در 14 استان کشور توانسته جلوی سرقت‌های خرد را تا حد مطلوبی بگیرد. وی ادامه داد: اما می‌طلبد نهادهای قضایی، دولتی و کسانی که در شورای تامین مسئولیت دارند همکاری خوب و بیش از پیش با ناجا داشته باشند تا دغدغه مردم از موضوع سرقت کاهش یابد. اشتری یادآور شد: افکار عمومی و نظر مردم، مهمترین ارزیابی در ناجاست، این که نیروی انتظامی چند برابر کشفیات داشته و یا چه حدود کار کرده، ملاک، نظر مردم است و آنها باید در این رابطه نظر بدهند.

مفهوم حریم خصوصی و تقسیمات آن - جایگاه حریم خصوصی از منظر قانون - حریم خصوصی ، از مفاهیم شرعی تا موازین حقوقی - رسانه ها و الزامات حریم خصوصی 

 قول همسایه‌های ایران برای تامین بیشتر امنیت مرزها

جانشین فرمانده ناجا در ادامه گفت: با توجه به دیدارهای فرماندهان مرزبانی ناجا و استان های مرزی با مسئولان کشورهای همسایه، امیدواریم مسئولان کشورهای هم‌جوار در مرحله عمل اقدامات خوبی را انجام دهند تا شاهد بی‌نظمی در آن سوی مرزها نبوده و کمترین ناامنی را داشته باشیم. سردار حسین اشتری با اشاره به برقراری امنیت در شرق کشور، اظهار کرد: با اقدامات خوبی که با همت مسئولان و نیروی انتظامی از جمله انسداد مرزها و کنترل مبادی ورودی و خروجی صورت گرفته، مرزهای کشور از امنیت مطلوبی برخوردار است.

وی افزود: گاهی اوقات به دلیل بی‌ثباتی بعضی کشورهای همسایه مشکلاتی به وجود آمده ولی با هماهنگی‌هایی که از سوی فرمانده مرزبانی ناجا و فرماندهان مرزبانی استان‌ها با مسئولان کشورهای همسایه صورت گرفته به توافقات خوبی رسیده‌ایم.

اشتری ادامه داد: امیدواریم مسئولان کشورهای همجوار در مرحله عمل اقدامات خوبی را انجام دهند تا شاهد بی‌نظمی در آن سوی مرزها نبوده و کمترین ناامنی را داشته باشیم.

منبع : روزنامه حمایت

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.