×

کاهش 4 درصدی سرقت در کشور

کاهش 4 درصدی سرقت در کشور

فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان از کاهش چهار درصدی سرقت در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد

کاهش-4-درصدی-سرقت-در-کشور

فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان از کاهش چهار درصدی سرقت ( مقالات مرتبط با سرقت - سوالات مرتبط با سرقت ) در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

 سردار دکتر اسماعیل احمدی مقدم ، در دیدار با نماینده ولی فقیه وامام جمعه اصفهان گفت: هر سال به منظور بررسی و نظارت بر عملکرد فرماندهی انتظامی استان ها بازدید ها و بازرسی های دوره ای انجام می شود که استان اصفهان به عنوان یازدهمین استان در این سال مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی افزود: در جمع بندی که از استان های کشور انجام شده امسال میزان وقوع سرقت در هفت ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه سال قبل 4 درصد کاهش داشت که امیدواریم ان شاالله این رقم تا پایان سال بیشتر شود.

فرمانده نیروی انتظامی مجموعه عملکرد فرماندهی انتظامی استان اصفهان را قابل قبول عنوان کرد و اظهار داشت: در این استان هم با کاهش 2 درصدی وقوع سرقت ( مقالات مرتبط با سرقت - سوالات مرتبط با سرقت )، افزایش 4درصدی کشفیات و کاهش 4 درصدی تصادفات فوتی روبرو بودیم که در مجموع می توان گفت کارکنان پلیس استان در این مدت اقدامات ارزشمندی انجام داده اند.

احمدی مقدم با اشاره به ارزیابی نمره عملکرد فرماندهی انتظامی استان ها از نظر سلامت اداری اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه براساس ارزیابی هایی که صورت گرفته فرماندهی انتظامی استان اصفهان توانسته است در بین فرماندهی انتظامی استان ها رتبه اول را کسب کند و در کسب رضایت اجتماعی نیز بالاترین نمره کشور را دارد.

آیا میدانید سرقت چیست و مسائل قضایی مربوط به آن به چه نحو است ؟ - آیا میدانید سرقت تعزیری چیست ؟ - استفتائات قضایی : بررسی جرم سرقت - وقتی خودرو به سرقت می رود - سرقت مال مشاع - جرم سرقت در قانون جدید 

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه استان اصفهان از نیروهای زبده و کارآمد برخوردار است گفت: امنیت و آرامش این استان برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است و هر زمان که نیاز باشد برای تقویت و تجهیز این استان تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

براساس گزارش سایت پلیس، در این جلسه نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با اشاره به کاهش چشمگیر تصادفات فوتی در جاده ها و شهرها گفت: زحمات بسیار خوبی در زمینه کاهش تصادفات و تلفات انسانی ازسوی بخش های مختلف انجام شده است اما به قطع یقین باید گفت که زحمات نیروی انتظامی در این کاهش بیشتر از هر بخش دیگری بوده است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی متولی امنیت کشور است و چیزی غیر از این هم از این نیرو انتظار نمی رود عنوان داشت: امروز مشکلاتی که برخی از موتورسیکلت سواران برای مردم ایجاد می کنند به یک دغدغه تبدیل شده است و باید در این زمینه قانون محکمی مدون شود.

امام جمعه اصفهان فرهنگ سازی برای استفاده صحیح از موتورسیکلت در بین مردم را یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای حل این مشکل بیان کرد و اظهار داشت: با اجرای مستمر و دقیق طرح های انتظامی و برخوردهای صحیح می توان این فرهنگ سازی را ایجاد کرد.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه نیروی انتظامی امروز برخلاف پلیس در نظام طاغوت در بین مردم عزیز است و عزیز هم خواهد ماند گفت: بحمد الله به برکت نیروی انتظامی امنیت خوبی در کشور ما حاکم است و مجموعه علما و مسئولان کشور از این نیروی زحمتکش رضایت دارند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.