×

80 درصد طلاق ها در سنین زیر 30 سال اتفاق می افتد

80 درصد طلاق ها در سنین زیر 30 سال اتفاق می افتد

رییس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه امروز آسیب‌های ماهواره ای کانون خانواده را نشانه گرفته است، گفت 80 درصد طلاق ها طی سالیان گذشته در سنین زیر 30 سال اتفاق افتاده است

80-درصد-طلاق-ها-در-سنین-زیر-30-سال-اتفاق-می-افتد وکیل 

رییس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه امروز آسیب‌های ماهواره ای کانون خانواده را نشانه گرفته است، گفت: 80 درصد طلاق ها ( مقالات مرتبط با طلاق - سوالات مرتبط با طلاق ) طی سالیان گذشته در سنین زیر 30 سال اتفاق افتاده است.

 حقوق فرزندان طلاق - طلاق ، اقسام طلاق و شرایط درخواست طلاق برای زنان - طلاق توافقی ، مراحل و شرایط وقوع آن چگونه است ؟ - وکالت زوجه در طلاق و تفویض حق طلاق به او - اعطای وکالت در طلاق - ضرورت آگاهی زنان از وکالت در طلاق - منتفی شدن حق طلاق زوجه در صورت عدم تمکین - ازدواج دوم زوج و حق طلاق برای زن - طلاق خلع چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟ - ماهیت طلاق های به حکم دادگاه - همه چیز درباره طلاق توافقی - توقعات بیجا از علل وقوع طلاق - طلاق قضایی و طبیعت حقوقی آن -

 احمد سیاوش پور در همایش استانی ماهواره در آیینه حقوق و اخلاق، با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی 36 سال گذشته از عمر انقلاب، اظهار کرد: به پاس ایستادگی مردم، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها خود را مقاوم در برابر دسیسه ها نشان داد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از باثبات‌ترین کشورهای منطقه است، گفت: دستاوردهای عظیم انقلاب، عامل هراس ابرقدرت‌ها از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

رییس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه امروز دچار یک تضاد در درون جامعه هستیم، افزود: این تضاد در زمینه اخلاق، رفتار و سبک زندگی ماست که از دغدغه های مقام معظم رهبری نیز می باشد.

سیاوش پور با بیان اینکه امروز آسیب های ماهواره ای کانون خانواده را نشانه گرفته است تصریح کرد: 80 درصد طلاق ها ( مقالات مرتبط با طلاق - سوالات مرتبط با طلاق ) طی سالیان گذشته در سنین زیر 30 سال اتفاق افتاده است.

وی گفت: برای مقابله با شبکه‌های ماهواره‌ای باید ماهیت، اهداف، محتوی و پیامدهای آنها را بشناسیم.

رییس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه باید با ناآگاهی در خصوص آسیب های ماهواره ای مبارزه کنیم ادامه داد: بخشی از مردم با ناآگاهی، جوزدگی یا چشم و هم چشمی به تماشای ماهواره روی آورده‌اند.

سیاوش پور با اشاره به عوارض روحی و روانی ناشی از نگاه به صحنه‌های مبتذل و خشن ماهواره گفت: ماهواره مهمترین دستگاه تبلیغات و سلاح دشمن در تهاجم فرهنگی است.

وی با ابراز تاسف از آمار ورودی پرونده‌ها به شوراهای حل اختلاف خاطرنشان کرد: تعداد ورودی پرونده به شوراهای حل اختلاف در کشور ما با جمعیت 75 میلیون نفری برابر کشوری با یک میلیارد جمعیت است.

رییس کل دادگستری استان گیلان با تاکید بر بسیاری از ناهنجاری های جامعه امروز ناشی از شبکه‌های ماهواره‌ای، گفت: در بحث برخورد با ماهواره جامعه، حکومت و مردم باید ورود کنند.

سیاوش‌پور با بیان اینکه برگزاری این همایش در آگاه بخشی و مقاوم سازی جوانان در برابر آسیب‌های ماهواره ای تاثیرگذار است، گفت: بی توجهی نسبت به پیامدهای منفی ماهواره قطعا آسیبی جدی خواهد بود.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.