×

تمهیدات پلیس برای اربعین حسینی و بازگشت زائران

تمهیدات پلیس برای اربعین حسینی و بازگشت زائران

جانشین پلیس پیشگیری نیروی انتظامی از آمادگی این نیرو برای مراسم اربعین حسینی در سراسر کشور به ویژه شهرهای قم، تهران و خراسان رضوی خبرداد

تمهیدات-پلیس-برای-اربعین-حسینی-و-بازگشت-زائران وکیل 

جانشین پلیس پیشگیری نیروی انتظامی از آمادگی این نیرو برای مراسم اربعین حسینی در سراسر کشور به ویژه شهرهای قم، تهران و خراسان رضوی خبرداد.

نقش پلیس در پیشگیری از وقوع جرم - هشدار پلیس در خصوص کلاهبرداری از زائران عتبات عالیات - برخورد پلیس با متجاوزان به حریم خصوصی - پیشگیری از بزهکاری و پلیس محلی 

سردار معصوم بیگی با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی و ازدحام زائران در مرزهای جنوبی کشور، اظهارداشت: با تشکیل قرارگاه اربعین در پلیس پیشگیری، برنامه های ویژه ای برای تامین امنیت و ارائه خدمات انتظامی به زوار عزیز از سوی این پلیس اتخاذ شد.

وی افزود: به منظور مدیریت رفتار مجرمان که تابعی از عوامل وضعی است، تقویت انتظامی استان های درگیر با این موضوع و در مسیر زائران با اولویت استان های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، همدان و لرستان در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با اعلام اینکه هنگام بازگشت زوار، پلیس پیشگیری در آمادگی کامل قرار دارد، گفت: هماهنگی های لازم برای اسکان زائران در استان های یاد شده با استفاده از ظرفیت های استانی و محلی باید مدنظر باشد که با توجه به فصل سرما مشکلی ایجاد نشود.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا در خاتمه گفت: با توجه به برگزاری مراسم های ویژه اربعین حسینی در استان های قم، مشهد و تهران و نیز برنامه "بازماندگان از حرم" که قرار است از چند نقطه تهران به سمت حرم "حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)" حرکت کنند، تمهیداتی اتخاذ شده و در این روز کلیه کلانتری ها و پاسگاه های سراسر کشور در آمادگی کامل قرار دارند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.