×

جلسه مشترک مقامات قضایی و انتظامی تهران برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر

جلسه مشترک مقامات قضایی و انتظامی تهران برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر

جلسه مشترک مقامات قضایی و انتظامی تهران برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر

جلسه-مشترک-مقامات-قضایی-و-انتظامی-تهران-برای-مبارزه-با-قاچاق-مواد-مخدر

در این جلسه با اشاره به لزوم هماهنگی اجرای طرح های مبارزه با مواد مخدر توسط نیروی انتظامی با دادسرای انقلاب تهران ، مقرر شد سازمان زندان ها نیز همکاری های لازم را در این خصوص معمول دارد .

مقامات قضایی ، انتظامی تهران و سازمان زندان ها روز دوشنبه در نشست مشترکی بر مبارزه قاطع با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهر تهران تاکید کردند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران ، در این جلسه با اشاره به لزوم هماهنگی اجرای طرح های مبارزه با مواد مخدر توسط نیروی انتظامی با دادسرای انقلاب تهران ، مقرر شد سازمان زندان ها نیز همکاری های لازم را در این خصوص معمول دارد .

در این جلسه هم چنین با تاکید بر لزوم اولویت دادن به موضوع پیشگیری در مبارزه با مواد مخدر ، اعلام شد نیروی انتظامی طرح جمع اوری هدف مند خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهرتهران را عملی کند .

در این جلسه که با حضو ردادستان تهران ، معاونان دادسرای انقلاب تهران ، معاون سازمان زندان ها ، رییس زندان های استان ، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ و رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران برگزار شد ، پیشنهادهایی برای بهبود مبارزه با مواد مخدر مطرح و به تصویب رسید .

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.