×

لایحه مجازات اسلامی اصلاح شد

لایحه مجازات اسلامی اصلاح شد

لایحه مجازات اسلامی اصلاح شد

لایحه-مجازات-اسلامی-اصلاح-شد وکیل 

 نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در خانه ملت گفت: لایحه مجازات اسلامی در جلسه امروز کمیسیون قضایی بررسی و ایرادات وارده از سوی شورای نگهبان به این لایحه رفع و اصلاحات لازم در آن صورت گرفت.

فارس: نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در خانه ملت گفت: لایحه مجازات اسلامی در جلسه امروز کمیسیون قضایی بررسی و ایرادات وارده از سوی شورای نگهبان به این لایحه رفع و اصلاحات لازم در آن صورت گرفت.

سید حمیدرضا طباطبایی نائینی نائب رئیس کمیسیون قضایی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در جلسه امروز خود لایحه مجازات اسلامی را که ایراداتی از سوی شورای نگهبان به آن وارد شده بود بررسی و در این بررسی تغییرات مورد نظر شورای نگهبان در آن اعمال شد.

وی افزود: شورای نگهبان قانون اساسی چهار ایراد در مواد 14 و 19 به این لایحه وارد کرده و آن را مغایر با شرع دانسته بود که ایرادات مورد نظر در جلسه امروز کمیسیون رفع شد.

نائب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اظهار داشت: در ادامه جلسه رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جلسه کمیسیون حاضر شده و به ارائه گزارشی در خصوص نحوه ارتباط کمیسیون حقوقی مجلس و سازمان بازرسی و نیز طرح دائمی شدن قانون اصلاح موادی از قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور پرداخت.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.