×

بند ط تبصره خرید سربازی غیر کارشناسی است

بند ط تبصره خرید سربازی غیر کارشناسی است

یک نماینده مجلس گفت باید در نظر گرفت چه تعداد غایب داوطلب خرید سربازی هستند؟ یقین دارم این عدد هرچه قدر هم که باشد می تواند به صورت درست طبقه بندی شود ولی به طور کلی بند ط تبصره ارائه شده «غیرکارشناسی» است

بند-ط-تبصره-خرید-سربازی-غیر-کارشناسی-است وکیل 

یک نماینده مجلس گفت: باید در نظر گرفت چه تعداد غایب داوطلب خرید سربازی ( مقالات مرتبط با سربازی - سوالات مرتبط با سربازی ) هستند؟ یقین دارم این عدد هرچه قدر هم که باشد می تواند به صورت درست طبقه بندی شود ولی به طور کلی بند ط تبصره ارائه شده «غیرکارشناسی» است.

معافیت موارد خاص در خدمت سربازی - نحوه خرید خدمت سربازی ایرانیان مقیم خارج - قوانینی که سربازان از آن بی اطلاعند - قانون معافیت های سربازی 

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به نقل از سایت مناظره، مهدی کوچک زاده با بیان اینکه باید بدون رخ دادن بی عدالتی وضعیت غایبان سربازی تعیین تکلیف شود گفت: سخنی که امام (ره) در زمان جنگ تحت عنوان اینکه «بدا به حال آنانکه در این قائله نبودند...» ابراز کردند برای امروز نیز است.

وی افزود: مبنای محاسبه رقم 10 هزار میلیارد تومان برای خرید خدمت سربازی چه بوده است؟ این مسائل باید به صورت شفاف اعلام شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: باید در نظر گرفت چه تعداد غایب داوطلب خرید سربازی ( مقالات مرتبط با سربازی - سوالات مرتبط با سربازی ) هستند؟ یقین دارم این عدد هرچه قدر هم که باشد می تواند به صورت درست طبقه بندی شود ولی به طور کلی بند ط تبصره ارائه شده "غیرکارشناسی" است.

صفر تا صد قانون جدید سربازی - چرا کارت هوشمند سربازی دیر صادر می شود ؟

کوچک زاده با بیان اینکه ماده 16 قانون نظام وظیفه عمومی معادل اصل 144 قانون اساسی است، گفت: اگر صحبت از ارتش حرفه ای میکنیم تنها شخصی که رزم بلد باشد در ارتش خواهد بود.

وی تصریح کرد: باید تمام جوانب را در نظر بگیریم بعد اظهار نظر کنیم.

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.