×

دولت پرداخت یارانه نقدی 10 میلیون نفر از افراد پر درآمد را حذف کند

دولت پرداخت یارانه نقدی 10 میلیون نفر از افراد پر درآمد را حذف کند

حجت الاسلام محمد رجایی گفت اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس مهمترین پیشنهادی که مورد پیگیری در خصوص لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده کل کشور دارد، حذف یارانه بخش مهمی از افراد پردرآمد است

دولت-پرداخت-یارانه-نقدی-10-میلیون-نفر-از-افراد-پر-درآمد-را-حذف-کند وکیل 

 حجت الاسلام محمد رجایی گفت: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس مهمترین پیشنهادی که مورد پیگیری در خصوص لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده کل کشور دارد، حذف یارانه بخش مهمی از افراد پردرآمد است.

احتمال قطع یارانه سربازان غایب - آیا زن می تواند مبلغ یارانه را از شوهر مطالبه کند ؟ - یارانه نقدی جزء نفقه محسوب می شود - اساسنامه سازمان هدفمند سازی یارانه ها

 وی اظهارکرد: بر این اساس از طریق درآمد حاصل از این محل طرح بازنشستگی پیش از موعد افراد دارای بیمه روستائیان و عشایر که به دلیل بار مالی از سوی شورای نگهبان رد شده بود، تامین اعتبار می شود.

 حجت الاسلام رجایی یادآورشد: بخش دیگری از درآمد حاصل از حذف یارانه افراد پردرآمد نیز صرف اشتغال در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر خواهد شد.

 نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت با حذف یارانه این تعداد موفق به صرفه جویی پنج هزار و 400 میلیارد تومانی می شود، اظهارکرد: اساسا پرداخت یارانه باید با هدف حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند انجام شود که تلاش داریم با این پیشنهاد و اعمال آن در لایحه بودجه سال آینده این مهم را محقق نماییم.

نحوه مجازات یارانه بگیران غیرمستحق

 وی تاکید کرد: کاهش وابستگی به درآمد های نفتی از دیگر مسائل مهم مورد بحث در کمیسیون است که طی دو روز آینده تصمیم گیری در خصوص درآمدهای جایگزین آن در کمیسیون انجام می شود.

 لایحه بودجه سال آینده کل کشور بالغ برهشت میلیون و 379 هزار و 801 میلیارد ریال می باشد. 

منبع : ایرنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.