×

کانون وکلای مرکز ارتباط سازمانی با موسسات حقوقی ندارد

کانون وکلای مرکز ارتباط سازمانی با موسسات حقوقی ندارد

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت که این کانون هیچ‌گونه ارتباط سازمانی با هیچ یک از موسسات حقوقی ندارد

کانون-وکلای-مرکز-ارتباط-سازمانی-با-موسسات-حقوقی-ندارد وکیل 

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت که این کانون هیچ‌گونه ارتباط سازمانی با هیچ یک از موسسات حقوقی ندارد.

برگزاری جشن استقلال کانون وکلای دادگستری مرکز - مراحل تمدید پروانه وکالت پایه یک کانون وکلای دادگستری مرکز 

علی نجفی‌توانا ، با بیان این مطلب اظهار کرد: در همایش سالانه یکی از موسسات آموزشی، برخی از اعضای هیأت مدیره کانون مرکز حضور داشتند که حضور آنها باعث بروز سوالاتی در خصوص رابطه کانون مرکز با این موسسات شد.

وی افزود: کانون وکلای دادگستری مرکز ضمن قدردانی از زحمات تمامی موسساتی که در زمینه ارتقای توان علمی متقاضیان ورود به عرصه وکالت فعالیت دارند، اعلام می‌کند که این کانون هیچ گونه رابطه سازمانی با هیچ یک از موسسات حقوقی ندارد و شرکت برخی از همکاران ما در همایش‌ها و نشست‌های این موسسات و سایر موسسات آموزشی به معنای حمایت و تائید عملکرد یا موضع‌گیری کانون چه به صورت مثبت یا منفی در رابطه با برآیند فعالیت آن‌ها نیست.

قانون تشکیل صندوق تعاون وکلا و تامین هزینه های کانون وکلا دادگستری 

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز یادآور شد: برای کانون وکلای دادگستری مرکز تمام موسسات به عنوان موسسه آموزشی دارای اعتبار واحد هستند و حضور یا عدم حضور در نشست‌ها و همایش‌های این موسسات نباید نشانه حمایت یا عدم حمایت کانون وکلا و هیات مدیره آن به عنوان شخصیت حقوقی تلقی شده و یا موجب ایجاد امتیاز یا سلب امتیاز از آنان شود.

نجفی‌توانا ادامه داد: کسانی که برای ورود به حرفه وکالت قصد دانش افزایی دارند بدانند که آموزش در هر موسسه‌ و قبولی آنان به علت ارتباط یا عدم ارتباط با کانون وکلا نیست.

وی تاکید کرد: حضور بعضی از اعضای هیأت مدیره در نشست های برخی از موسسات نباید به نمایندگی از هیأت مدیره یا کانون وکلا تلقی شود.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.