×

آئین نامه اجرائی تبصره 60 قانون بودجه سال 2535 کل کشور

آئین نامه اجرائی تبصره 60 قانون بودجه سال 2535 کل کشور

آئین-نامه-اجرائی-تبصره-60-قانون-بودجه-سال-2535-کل-کشور

وکیل

شماره 3399/7 - 17/4/2535

آئین نامه اجرائی تبصره 60 قانون بودجه سال 2535 کل کشور که مورد تایید وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه قرار گرفته است به شرح زیر تصویب می شود :
ماده 1 – وزارت دادگستری میزان بهره های موضوع تبصره 60 قانون بودجه سال 2535 کل کشور برای سال آینده را تا پایان شهریور ماه هر سال به سازمان برنامه و بودجه اعلام می کند تا ضمن درآمدها اختصاصی وزارت دادگستری و اعتبار از محل مذکور در بودجه سال بعد منظور شود.
ماده 2 – وزارت دادگستری بر اساس پیشنهاد دادسراهایی که تحت سرپرستی آنها از صغار نگهداری میشود و اداره خدمات اجتماعی و با توجه به هزینه یکساله گذشته صغار تحت سرپرستی دادسراها و کانون های اصلاح و تربیت که یک ساله گذشته صغار تحت سرپرستی دادسراها و کانونهای اصلاح و تربیت که از طریق اداره کل امور مالی وزارت دادگستری اعلام و گواهی می شود میزان سهمیه هر یک از واحدهای مذکور را برای سال بعد تعیین می نماید که در اختیار دادسرا و کانون های مربوطه گذاشته شود.
ماده 3 – کلیه وجوهی که در اجرای تبصره 60 قانون بودجه سال 2535 وصول میشود باید در حساب مخصوص خزانه نزد بانک مرکزی ایران متمرکز گردد.
ماده 4 – برای هزینه های مربوط که از محل عوائد فوق الذکر انجام میشود حساب خاصی پرداخت در بانک مرکزی ایران افتتاح میگردد و خزانه وجوه لازم برای هزینه های مزبور را از حساب مربوطه بنا به تقاضای ذیحساب وزارت دادگستری به حساب پرداخت انتتقال می دهد.
ماده 5 – وحوه لازم برای تأدیه هزینه های موضوع این آئین نامه از حساب پرداخت با امضای وزیر و ذیحساب وزارت دادگستری یا نمایندگان آنان برداشته میشود.
ماده 6 – ذیحساب وزارت دادگستری مکلف است درآمدهای وصولی و وجوه انتقالی به حساب خزانه و همچنین وجوه دریافتی و هزینه های پرداختی از این محل را در حسابهای ماهانه وزارت دادگستری منظور و با اسناد و مدارک مربوط به وزارت امور اقتصادی و دارائی ارسال دارد.
وزیر دادگستری

نوع : آیین نامه

شماره انتشار : 9194

تاریخ تصویب : 1355/04/17

تاریخ ابلاغ : 1355/04/29

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.