×

دستورالعمل موضوع ماده (22) آئین نامه اجرائی قانون نحوه اعمال تعزیرات حکومتی راجع به قاچاق کالا و ارز

دستورالعمل موضوع ماده (22) آئین نامه اجرائی قانون نحوه اعمال تعزیرات حکومتی راجع به قاچاق کالا و ارز

دستورالعمل-موضوع-ماده-(22)-آئین-نامه-اجرائی-قانون-نحوه-اعمال-تعزیرات-حکومتی-راجع-به-قاچاق-کالا-و-ارز
1 - کلیه وجوه موضوع ماده (22) آئین نامه اجرائی قانون نحوه اعمال تعزیرات حکومتی راجع به قاچاق کالا و ارز - موضوع تصویب نامه شماره 2376/ت 15065ه مورخ 2/3/1374 - نزد خزانه برای تقویت ام رمبارزه با قاچاق کالا و ارز واداره دبیرخانه کمیسیون نظارت و پیشتیبانی ستاد مبارزه با قاچاق و نیز تشویق مامورانی که در امر مبارزه با قاچاق و واریز وجوه دخالت داشته اند ولی از مصادیق سازمانهای کاشف وکاشفان نمی باشند به مصرف می رسد.
2 - معاون اجرائی رئیس جمهور بعنوان مسئول کمیسیون نظارت و پشتیبانی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مسئول اجرای این دستورالعمل است خزانه ، کلیه وجوه موضوع بند (1) این دستورالعمل را با اعلام وی واگذار می نماید.
3 - دستگاههای که مجاز به استفاده از وجوه موضوع بند (1) این دستورالعمل هستند، طرحها و پیشنهادهای خود را به معاون اجرائی رئیس جمهور ارائه می نمایند.
4 - هشتاددرصد (80%) از وجوه موضوع بند (1) این دستورالعمل ، به طرحها و پیشنهادهایی اختصاص می یابد که از سوی دستگاههای که مجاز به استفاده از این وجوه هستند، ارائه می شودو به تاییدمعاون اجرائی رئیس جمهور می رسد.
5 - بیست درصد (20%) از وجوه موضوع بند (1) این دستورالعمل ، برای تشویق مامورانی که به نحوی در امر مبارزه با قاچاق و واریز وجوه دخالت داشته اند و از کارکنان سازمانهای کاشف نمی باشند، اختصاص می یابد. حداکثر پاداش متعلق به هر یک از ماموران یاد شده ده میلیون (000/000/10) ریال در هر سال تعیین می شود.
6 - روسای دستگاههایی که مجاز به استفاده از وجوه موضوع بند (1) این دستوراعلمل هستند، فهرست افراد مشمول استفاده ازپاداش و نوع خدمت و میزان پاداش پیشنهادی برای آنها را هر شش ماه یک بار به معاون اجرائی رئیس جمهور ارائه می نمایند.
حسن حبیبی - معاون اول رئیس جمهور

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار :

تاریخ تصویب :

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.