×

در خواست قطع یک اصله درخت گردو که در زمین خواهان قرار گرفته است (رفع مزاحمت)

در خواست قطع یک اصله درخت گردو که در زمین خواهان قرار گرفته است (رفع مزاحمت)

در-خواست-قطع-یک-اصله-درخت-گردو-که-در-زمین-خواهان-قرار-گرفته-است-(رفع-مزاحمت)
تاریخ رسیدگی : 2/12/72 کلاسه پرونده : 69/81 مدنی شماره دادنامه : 192 - 2/12/72
مرجع رسیدگی : دادگاه حقوقی 2 مستقل الموت
دادرس صادر کننده حکم : آقای احمد رفیعی
خواهان : سید یوسف ... فرزند جواد شغل آموزگار به نشانی ...
خواندگان : حاج نوروزعلی ... 2- لطف اله ... 3- یعقوبعلی ... 4- حوا خانم ... 5- نورالدین ... 6- سعید ... 7- علی ... 8 - علی ... 9- شیروبه ... کارمند ... به نشانی ...
خواسته : قطع یک اصله درخت گردو قدیمی
گردشکار : خواهان در مورخه 5/6/69 دادخواستی به خواسته فوق تسلیم دادگاه نموده که ضمن ثبت کلاسه فوق و تعیین وقت جهت رسیدگی به پرونده و جری تشریفات قانونی سرانجام بتاریخ دوم اسفند ماه سال یکهزارو سیصد وهفتاد و دو در وقت مقرر جلسه رسیدگی دادگاه حقوقی 2 مستقل رودبارالموت بتصدی امضاء کننده ذیل و با حضور آقای سید یوسف ... فرزند سید جواد خواهان دعوی و در غیاب خواندگان تشکیل است ضمنا لایحه ای از طرف خواندگان واصل که به ثبت پیوست پرونده می باشد.
دادگاه با ملاحظه و بررسی پرونده و با عنایت به جهات موجود در آن ختم رسیدگی را اعلام و با استعانت از خداوند متعال به شرح آتی مبادرت بصدور رای می نماید.
رای دادگاه
در خصوص دعوی آقای سید یوسف ... فرزند سید جواد به طرفیت آقایان 1- یعقویعلی ... فرزند رستم علی 2- نوروزعلی ... فرزند خیراله 3- لطف اله ... فرزند کاظم 4- نورالدین ... فرزند یداله 5- سعید ... فرزند یداله 6- علی ... فرزند یداله 7- ع-لی ... فرزند تقی 8 - شیروبه ... فرزند علی 9- خانم حوا ... فرزند نورعلی به خواسته قطع یک اصله درخت گردو که در زمین خواهان قرار گرفته است (رفع مزاحمت) با توجه به اقرار خواهان بر مالکیت خواندگان نسبت به درخت گردو مذکور و لحاظ اینکه برابر تحقیق و معاینه محل انجام شده و اقرار خواهان درخت موصوف همچنان بارور و دارای منافع می باشد لذا انتفاع خواندگان امری عقلایی و مشروع و متعارف می باشد که ماده 30 قانون مدنی ایران نیز به این نکته تصریح دارد بنا به مراتب دعوی خواهان غیر موجه تشخیص و حکم بر بطلان آن صادر و اعلام می گردد، رای صادره ظرف مهلت 20 روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در دادگاههای حقوقی یک قزوین می باشد.
دادرس دادگاه حقوقی دو مستقل رودبار الموت - احمد رفیعی

نوع : آراء و نظریات

شماره انتشار : 192

تاریخ تصویب : 1372/12/02

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.