×

تصویبنامه راجع به تسهیل وتسریع در تحقق ماموریتها وبرنامه های شرکت سهامی توسعه منابع آب و خاک سیستان

تصویبنامه راجع به تسهیل وتسریع در تحقق ماموریتها وبرنامه های شرکت سهامی توسعه منابع آب و خاک سیستان

تصویبنامه-راجع-به-تسهیل-وتسریع-در-تحقق-ماموریتها-وبرنامه-های-شرکت-سهامی-توسعه-منابع-آب-و-خاک-سیستان
شماره 21260/ت 28254ه 22/4/1382

هیات وزیران در جلسه مورخ 8/4/1382 بنا به پیشنهاد شماره 100/31/75623 مورخ 11/12/1381 وزارت نیرو و به استناد اصل یکصد و سی وهشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به منظور تسهیل و تسریع در تحقق ماموریتها و برنامه های شرکت سهایم توسعه منابع آب و خاک سیستان تصویب نمود :
1 - با توجه به وظایف شرکت سهامی توسعه منابع آب وخاک سیستان و به منظور حصول و اجرای بهتر وظایف یاد شده دستگاههای اجرائی استان موظفند همکاری و هماهنگی لازم را با وزارت نیرو انجام دهند .
2 - آن قسم از ماموریت ادارات و واحدهای تابع وزارتخانه های نیرو و جهاد کشاورزی که در رابطه با وظایف و ماموریتهای شرکت سهامی توسعه منابع آب و خاک سیستان می باشد ، همراه با عناوین طرحها و پروژه ها و اعتبارات مربوط ( ملی و استانی ) با تصویب وزرای نیرو و جهاد کشاورزی به شرکت مزبور انتقال می یابد .
3 - سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور موظف است اعتبارات هزینه های جاری سالانه شرکت سهامی توسعه منابع آب و خاک سیستان را از محل منابع عمومی بعنوان کمک تامین نماید .
4 - دارائی ، سرمایه ، اموال منقول و غیر منقول ، اعتبارات ، تعهدات وکارکنان سازمان آب منطقه ای سیستان و بلوچستان ، در آن قسمت که در حوزه عمل شرکت سهامی توسعه منابع آب و خاک سیستان قرار می گیرد ، به تشخیص وزیر نیرو به شرکت اخیرالذکر منتقل می گردد .
5 - سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مکلف است به منظور اصلاح ساختار نیروی نسانی ، اعتبارات مورد نیاز را به منظور بازخرید سنوات خدمت کارکنان مازاد و همچنین بدهی مالیاتی سنواتی شرکت تامین نماید .
معاون اول رئیس جمهور - محمدرضا عارف

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 17012

تاریخ تصویب : 1382/04/08

تاریخ ابلاغ : 1382/05/04

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.