×

قانون مزایا و معافیتهای دفتر مشترک هماهنگی امور مربوط به شط العرب

قانون مزایا و معافیتهای دفتر مشترک هماهنگی امور مربوط به شط العرب

قانون-مزایا-و-معافیتهای-دفتر-مشترک-هماهنگی-امور-مربوط-به-شط-العرب

وکیل


ماده واحده -
الف - دفتر مشترک هماهنگی امور مربوط به شط العرب که در اجرای موافقتنامه ایران و عراق درباره کشتیرانی در شط العرب مورخ 26 دسامبر 1975 (5 دی ماه 2534 شاهنشاهی ) تاسیس گردیده است دارای شخصیت حقوقی مستقل خواهد بود.
ب - دفتر مشترک هماهنگی مجاز است کالاها و وسائل و ابزار و ماشین آلات مورد احتیاج عملیاتی خود از قبیل قایقهای تندرو و وسائط نقلیه و وسایل مخابراتی و رادیویی و قطعات منفصله آنها و همچنین اشیا و اثاث و لوازم ثابت خانه های سازمانی و باشگاه و ادارات را که ورود آنها مقرون به صرفه یا صلاح تشخیص دهد بدون پرداخت حقوق و عوارض گمرکی وارد نماید.
ج - مقررات آیین نامه مزایا و معافیتهای کارشناسان خارجی مورخ 23 تیر ماه 1345 (2525 شاهنشاهی ) در مورد اثاث منزل و لوازم شخصی کارکنان عراقی دفتر مشترک که برای استقرار اولیه وارد ایران می نمایند به شرط عمل متقابل ، اعمال خواهد شد.
د - کارکنان عراقی دفتر مشترک هماهنگی در مدت ماموریت خود در ایران بر اساس عمل متقابل - از پرداخت حق بیمه های اجتماعی و هزینه های صدور پروانه کار و پرداخت مالیات نسبت به حقوق و مزایای دریافتی از دفتر مشترک هماهنگی معاف خواهند بود.
قانون فوق مشتمل بر یک ماده پس از اظهار ملاحظات مجلس سنا در جلسه روز چهار شنبه 10/3/2537، در جلسه روز یکشنبه چهاردهم خرداد ماه دو هزار و پانصد و سی و هفت شاهنشاهی به تصویب مجلس شورای ملی رسید.
رییس مجلس شورای ملی - عبدالله ریاضی

نوع : قانون

شماره انتشار : 9769

تاریخ تصویب : 1357/03/14

تاریخ ابلاغ : 1357/04/06

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.