×

تعیین حدود قیمت اتومبیل شخصی مأموران ثابت وزارت امور خارجه

تعیین حدود قیمت اتومبیل شخصی مأموران ثابت وزارت امور خارجه

تعیین-حدود-قیمت-اتومبیل-شخصی-مأموران-ثابت-وزارت-امور-خارجه

وکیل


شماره 272 27/2/2535
وزارت امور خارجه

هیئت وزیران در جلسه مورخ 27/2/2535 بنا به پیشنهاد شماره 15445/16 مورخ 6/11/2534 وزارت امور خارجه و موافقت وزارت امور اقتصادی و دارائی بمنظور تعیین حدود قیمت اتومبیل شخصی که مأموران ثابت وزارت امور خارجه و مأموران ثابت وزارتخانه ها و مؤسسات دولتی هنگام مراجعت میتوانند طبق مقررات مربوط با معافیت از حقوق گمرکی و سود بازرگانی همراه بیاورند یا در ظرف چهار ماه بعد از مراجعت به کشور وارد نمایند مقررات ذیل را تصویب نمودند :
1 - قیمت فوب اتومبیل سفرا ، رایزنان یک با تمام تجهیزات آن نباید از شش برابر اصل فوق العاده ماهانه اشتغال خارج از کشور سفیر مجرد در کشورهای گروه یک جدول فوق العاده ماهانه خارج از کشور مأموران ثابت وزارت امور خارجه تجاوز نماید .
2 - قیمت فوب اتومبیل رایزنان دو ، سه ، دبیران اول با تمام تجهیزات آن نباید از شش برابر اصل فوق العاده ماهانه اشتغال خارج از کشور رایزن سه مجرد در کشورهای گروه یک تجاوز نماید .
3 - قیمت فوب اتومبیل دبیران دوم ، سوم ، وابستگان ، دفترداران و کارمندان دفتری وزارت امور خارجه با تمام تجهیزات آن نباید از شش برابر اصل فوق الهاده ماهانه اشتغال خارج از کشور وابسته مجرد در کشورهای گروه یک تجاوز نماید .
4 - قیمت فوب اتومبیل مأموران ثابت دولت و سایر دستگاههای مشمول تصویب نامه شماره 6038 مورخ 16/7/2535 شاهنشاهی و تصویب نامه هائی که در اصلاح و تکمیل این تصویب نامه به تصویب رسیده است نباید با تمام تجهیزات آن از شش برابر اصل فوق العاده ماهانه اشتغال خارج از کشور مأمور تجاوز کند .
تبصره 1 - قیمت فوب اتومبیلهای موضوع این بند در هیچ مورد نباید از شش برابر اصل فوق العاده اشتغال ماهانه خارج از کشور سفیر مجرد در کشورهای گروه یک جدول فوق العاده خارج از کشور مأموران ثابت وزارت امور خارجه تجاوز کند .
تبصره 2 - در مواردی که قیمت فوب اتومبیل های موضوع این تصویبنامه با تمام تجهیزات آنها بیش از حد نصاب تعیین شده در این تصویبنامه باشد سود بازرگانی نسبت به مازاد قیمت بر اساس مقررات و واردات جاری محاسبه و دریافت میشود .
اصل تصویبنامه در دفتر نخست وزیر است .
وزیر مشاور و معاون اجرائی نخست وزیر - هادی هدایتی

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 9154

تاریخ تصویب : 1355/02/27

تاریخ ابلاغ : 1355/03/13

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.