×

تصویبنامه راجع به تدوین ضوابط ، دستورالعملها و استانداردهای مربوط به موضوعات مصادیق نظم و انضباط اداری و مالی

تصویبنامه راجع به تدوین ضوابط ، دستورالعملها و استانداردهای مربوط به موضوعات مصادیق نظم و انضباط اداری و مالی

تصویبنامه-راجع-به-تدوین-ضوابط-،-دستورالعملها-و-استانداردهای-مربوط-به-موضوعات-مصادیق-نظم-و-انضباط-اداری-و-مالی

وکیل


شماره69803/ت32396ه - 15/12/1383
سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور - وزارت اموراقتصادی و دارایی
هیات وزیران در جلسه مورخ 9/12/1383 بنا به پیشنهاد شماره 220253/101 مورخ 27/11/1383 سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و به استناد ماده ( 149 ) قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران - مصوب 1383 - تصویب نمود :
1 - سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزارت اموراقتصادی و دارایی موظفند حسب مورد با همکاری و مشارکت سایر دستگاههای همکار ، نسبت به تدوین ضوابط ، دستورالعملها و استانداردهای مربوط به موضوعات مذکور در جدول پیوست که به عنوان مصادیق نظم و انضباط اداری و مالی شناخته می شوند ، اقدام و پس از تایید شورای عالی اداری برای تصویب به هیات وزیران ارایه نمایند.
2 - دستگاههای اجرائی موظفند در تدوین و ارایه امار و اطلاعات مورد نیاز ، با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزارت اموراقتصادی و دارایی همکاری نمایند.
3 - سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور موظف است رعایت ضوابط و استانداردهای تدوین شده را در شاخصهای عمومی ارزیابی عملکرد دستگاهها لحاظ نموده و هر ساله عملکرد دستگاههای اجرائی را در این خصوص بررسی و گزارش ان را به هیات وزیران ارایه نماید.
4 - سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور موظف است سازوکار موردنیاز برای بهره مندی دستگاههای اجرائی از بخشی از صرفه جوییهای حاصل از رعایت این ضوابط و استانداردها را در تمامی آئین نامه هایی که در این خصوص تدوین می کند ، مشخص و تعیین نماید.
5 - سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزارت اموراقتصادی و دارایی مسئول پیگیری و اجرای تکالیف مندرج در این تصویبنامه بوده و هر شش ماه یک بار گزارش عملکرد این تصویبنامه را تهیه و به هیات وزیران ارایه نمایند.
معاون اول رئیس جمهور - محمد رضا عارف جدول

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 17487

تاریخ تصویب : 1383/12/09

تاریخ ابلاغ : 1383/12/17

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.