×

نظامنامه استخدامی اداره ثبت اسناد

نظامنامه استخدامی اداره ثبت اسناد

نظامنامه-استخدامی-اداره-ثبت-اسناد

وکیل


ماده 1 - از این تاریخ هیچکس برای ریاست و معاونت و مفتشی و نمایندگی و مباشرت و ریاست دفتر عایدات و مدیریت ضبط ثبت اسناد تعیین نخواهد شد مگر اینکه مطابق مواد نظامنامه که برای امتحان اعضای ثبت تدوین شده است امتحان داده و قبول شده باشد.
ماده 2 - کلیه اشخاص که تا بحال به سمت های فوق انتخاب شده اعم از اینکه مقیم مرکز باشند یا ولایات مطابق نظام نامه فوق الذکر باید امتحان بدهد.
ماده 3 - مواد تدریس و ساعات درس و موقع امتحان در نظام نامه مقرر است.
ماده 4 - مامورین ثبت اسناد مرکز و تبریز و مشهد و شیراز و اصفهان و رشت که مشغول کار هستند مشمول این اعلان نبوده و برای امتحان آنها ترتیب مخصوصی مقرر خواهد شد.
ماده 5 - به اعضای مقیمین ولایات که برای حاضرشدن در کلاس درس به مرکز آمده و از عهده امتحان برآیند مخارج مسافرت پرداخته خواهد شد.
ماده 6 - علاوه بر مستخدمین ثبت اسناد منتظرین خدمت وزارت عدلیه و سایر وزارت خانه ها که داوطلب یکی از مشاغل مذکور در ماده یک باشند میتوانند در کلاس حاضر شده و امتحان بدهند.
ماده 7 - به کلیه اشخاصی که از عهده امتحان برآمدند مطابق رتبه قانونی آنها شغل رجوع خواهد شد.
ماده 8 - شروع به تدریس روز اول شهریور خواهد بود.
ماده 9 - اعضای مقیم ولایات در صورتیکه بخواهند در کلاس حاضر شده و امتحان بدهند باید ده روز پس از افتتاح کلاس ثبت در مرکز حاضر باشند و الا در دوره اول تدریس قبول نشده و برای دوره دوم که در 10 آبان شروع می شود پذیرفته خواهند شد.

نوع : آیین نامه

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1307/00/00

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.