×

مصوبه شورای‏عالی اداری در مورد تغییر نام دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری به مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور

مصوبه شورای‏عالی اداری در مورد تغییر نام دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری به مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور

مصوبه-شورای‏عالی-اداری-در-مورد-تغییر-نام-دانشکده-صنعت-هواپیمایی-کشوری-به-مرکز-آموزش-عالی-هوانوردی-و-فرودگاهی-کشور
شماره5187/1901                                    21/1/1384
وزارت راه و ترابری ـ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ـ سازمان مدیریت و برنامه‏ریزی کشور
          شورای‏عالی اداری در صدوبیست ویکمین جلسه مورخ 21/9/1383 در اجرای مصوبه شماره 11822/1901 مورخ 29/1/1383 شورا، به منظور ایجاد انسجام تشکیلاتی در ساختار  دولت، جلوگیری از انجام فعالیت‏های موازی در تشکیلات دولت، کاهش هزینه‏های اداری و معطوف ساختن منابع دستگاه‏های اجرایی به انجام مأموریت‏های اصلی و قانونی محوله تصویب نمود:
          1ـ دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری به مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور تغییر نام یافته و به شرکت فرودگاه‏های کشور وابسته می‏گردد.
          2ـ کلیه وظایف، اختیارات، دارایی‏ها، تجهیزات، تعهدات، اموال منقول و غیرمنقول، پست‏های سازمانی و نیروی انسانی مربوط به دانشکده، به مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور انتقال می‏یابد.
          3ـ مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور موظف است تا پایان دوره تحصیلی دانشجویان موجود، مطابق ضوابط و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به‎تعهدات قبلی دانشکده عمل نموده و گواهینامه‏های فارغ‏التحصیلان را تحت عنوان دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری صادر نماید.
          4ـ مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور می‏تواند دوره‏های ویژه علوم و فنون هوانوردی و فرودگاهی تا مقطع کاردانی و نیز دوره‏های تخصصی کوتاه مدت و پودمانی در زمینه‏های تخصصی مربوط به صنعت هوانوردی و خدمات جانبی را براساس استانداردهای سازمان هواپیمایی کشوری برگزار نماید.
          5 ـ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موظف است بر اساس استانداردهای سازمان هواپیمایی کشوری نسبـت به طراحی و اجـرای دوره‏های آموزشی بلندمدت هوانوردی و فرودگاهی در دانشگاه‏های تحت پوشش اقدام نماید.
          6 ـ شرکت فرودگاه‏های کشور موظف است ظرف مدت 3 ماه تغییرات لازم را در اساسنامه مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور و نیز ساختار سازمانی شرکت اعمال و به تصویب مراجع ذی‏ربط برساند.
          7ـ وزارت راه و ترابری مسئول حُسن اجرای این مصوبه می‏باشد.           8 ـ سازمان مدیریت و برنامه‏ریزی کشور موظف است گزارش چگونگی اجرای این مصوبه را پس از 4 ماه به شورای‏عالی اداری ارایه نماید.
معاون رییس جمهور و دبیر شورای‏عالی اداری ـ حمید شرکاء

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 17510

تاریخ تصویب : 1383/09/21

تاریخ ابلاغ : 1384/01/24

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.