×

آیین نامه اجرایی بند «ث» تبصره (7) قانون بودجه سال 1384 کل کشور

آیین نامه اجرایی بند «ث» تبصره (7) قانون بودجه سال 1384 کل کشور

آیین-نامه-اجرایی-بند-«ث»-تبصره-(7)-قانون-بودجه-سال-1384-کل-کشور

وکیل

آیین نامه اجرایی بند «ث» تبصره (7) قانون بودجه سال 1384 کل کشور
سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
هیئت وزیران در جلسه مورخ 18/10/1384 بنا به پیشنهاد شماره 105340/101 مورخ 14/6/1384 سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و به استناد بند «ث» تبصره (7) قانون بودجه سال 1384 کل‌کشور، آیین‌نامه اجرایی تبصره یادشده را به شرح زیر تصویب نمود:
آیین نامه اجرایی بند «ث» تبصره (7) قانون بودجه سال 1384 کل کشور
ماده 1ـ به منظور گسترش بازار صادرات و افزایش سهم جمهوری اسلامی ایران در زمینه صدور کالا، خدمات فنی و مهندسی، جذب منابع و سرمایه گذاری خارجی و انتقال فناوری پیشرفته، به وزیر امورخارجه اجازه داده می‌شود در سقف اعتبار مورد اشاره در بند «ث» تبصره (7) قانون بودجه سال 1384 کل کشور و براساس مواد این آیین‌نامه عمل نماید.
ماده 2 ـ وزارت امورخارجه می‌تواند برای انجام امور مطالعاتی و پژوهشی جهت تدوین استراتژی روابط اقتصادی و یافتن راهکارهای عملی جهت شناسایی ظرفیتها و امکانات اقتصادی کشورهای هدف، با اشخاص حقیقی و حقوقی با رعایت قوانین و مقررات مربوط قرارداد منعقد نماید.
حق الزحمه قراردادهای تحقیقاتی و پژوهشی و نیز برگزاری دوره‌های آموزشی با رعایت مقررات مربوط از محل اعتبار موضوع بند «ث» تبصره (7) قانون بودجه سال 1384 کل کشور پرداخت می‌شود.
ماده 3 ـ به منظور افزایش سطح بهره‌وری، وزارت امورخارجه نسبت به تدوین و اجرای برنامه‌های کوتاه مدت و پودمانی آموزشی جهت تربیت نیروی انسانی موردنیاز در امر تجارت جهانی و بالا بردن توان علمی و تجربی آنان از جمله در زمینه‌های تعامل با اقتصاد جهانی و پیوستن به سازمان تجارت جهانی (WTO) با مشارکت و همکاری دستگاههای ذی‌ربط اقدام می‌نماید.
حق‌الزحمه قراردادهای تحقیقاتی و پژوهشی و نیز برگزاری دوره‌های آموزشی با رعایت مقررات مربوط از محل اعتبار موضوع بند « ث» تبصره (7) قانون بودجه سال 1384 کل کشور پرداخت می‌شود.
ماده 4ـ حداکثر تا ده درصد (10%) اعتبار موضوع این آیین‌نامه جهت تشویق کارکنان مؤثر واحدهای صف و ستادی که نقش برجسته و فوق العاده‌ای در انجام رایزنیهای ویژه اقتصادی، بازاریابی کالاهای غیرنفتی، واگذاری پروژه‌های خدمات فنی و مهندسی به شرکتهای ایرانی در کشورهای دیگر، انتقال تکنولوژی خارجی و جذب منابع و صرفه جویی اقتصادی داشته‌اند، اختصاص می‌یابد.
این مبالغ با رعایت قوانین و مقررات مربوط تخصیص یافته و پرداخت می شود.
وزیر امورخارجه مسؤول حسن اجرای این تصویب نامه خواهد بود.
معاون اول رئیس جمهور ـ پرویز داودی

نوع : آیین نامه

شماره انتشار : 17772

تاریخ تصویب : 1384/10/18

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی : سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.