×

تصمیم نمایندگان ویژه رییس‌جمهور در خصوص دریافت کارت هوشمند سوخت خودرو

تصمیم نمایندگان ویژه رییس‌جمهور در خصوص دریافت کارت هوشمند سوخت خودرو

تصمیم-نمایندگان-ویژه-رییس‌جمهور-در-خصوص-دریافت-کارت-هوشمند-سوخت-خودرو

وکیل

تصمیم نمایندگان ویژه رییس‌جمهور در خصوص دریافت کارت هوشمند سوخت خودرو شماره 133569/ت37213ن



وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ـ وزارت نفت ـ وزارت کشور

تصمیم نمایندگان ویژه رییس جمهور در مورد اجرای تبصره (13) قانون بودجه سال 1386 کل کشور و ساماندهی و توسعه حمل و نقل عمومی، خارج کردن خودروهای فرسوده و مدیریت مصرف سوخت و گازسوز کردن خودروها و کاهش تقاضای مصرف که در جلسه مورخ 17/3/1386 به استناد اصل یکصد و بیست و هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با رعایت تصویب‌نامه شماره 44525/ت37213هـ مورخ 26/3/1386 اتخاذ شده است، به شرح زیر برای اجرا ابلاغ می‌گردد:
1ـ آن دسته از افرادی که تاکنون موفق به دریافت کارت هوشمند سوخت خودرو خود نشده‌اند، از طریق آگهی منتشره در جراید و یا ادارات پست برای دریافت آن اقدام نمایند. ادارات پست پس از بررسی فرمهای تکمیل شده و تطبیق آنها با کارتهای معطله موجود در پست و نیروی انتظامی و تسجیل اطلاعات خودرو و مالک آن نسبت به تحویل کارتها در آدرسهای تعیین شده اقدام نماید.
2ـ از آنجایی که تمامی جایگاههای عرضه بنزین در کشور صرفاً با کارت هوشمند سوخت، نسبت به عرضه بنزین اقدام می‌کنند، به منظور رفاه حال مردم، وزارت نفت مکلف به پیش‌بینی کارت اضطراری سوخت در جایگاههای بین‌راهی می‌باشد.
3ـ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران موظف است اطلاعات آن دسته از خودروهای اسقاط شده در خارج از حرکت را برای ابطال کارتهای سوخت صادره مربوط به وزارت نفت اعلام نماید

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 18266

تاریخ تصویب : 1386/3/17

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی : وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات - وزارت كشور -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.