×

تصویب‌نامه درخصوص تعیین قیمت تضمینی محصولات کشاورزی (زراعی)برای سال 1387 ـ 1386

تصویب‌نامه درخصوص تعیین قیمت تضمینی محصولات کشاورزی (زراعی)برای سال 1387 ـ 1386

تصویب‌نامه-درخصوص-تعیین-قیمت-تضمینی-محصولات-کشاورزی-(زراعی)برای-سال-1387-ـ-1386

وکیل

تصویب‌نامه درخصوص تعیین قیمت تضمینی محصولات کشاورزی (زراعی)برای سال 1387 ـ 1386 شماره126408/ت38072هـ



وزارت جهاد کشاورزی ـ وزارت بازرگانی ـ معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور ـ سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان

هیئت وزیران در جلسه مورخ 23/8/1386 بنا به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و بازرگانی و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب نمود:
1ـ قیمت تضمینی محصولات کشاورزی (زراعی) برای سال 1387 ـ 1386 به شرح جدول پیوست که تأییدشده به مهر پیوست تصویب‌نامه هیئت وزیران است، تعیین می‌شود.
2ـ به ازای هر درصد شکستگی بیش از ده درصد (10%) برای برنجهای آمل 2 و 3 چرام، ندا و نعمت مبلغ پنجاه و نه (59) ریال و برای برنجهای سپیدرود، فجر، خزر و ساحل مبلغ هفتاد و دو (72) ریال از نرخهای مصوب کسر و به میزان شکستگی کمتر از ده درصد (10%) برای برنجهای آمل 2 و 3، ندا، نعمت و سپیدرود مبلغ هشتاد و هفت (87) ریال و برای برنجهای خزر و ساحل مبلغ نود و شش (96) ریال به نرخهای مصوب اضافه می‌شود و حداکثر شکستگی قابل قبول پانزده درصد (15%) و حداقل شکستگی قابل قبول برای پرداخت جایزه هفت و نیم درصد (5/7%) است.
3ـ معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی و با رعایت قوانین و مقررات مربوط، در مورد سازمانهای مسئول خرید، محدوده زمانی خرید، تأمین‌کننده تنخواه، چگونگی ضمانت و بازپرداخت اعتبارات موردنیاز، تعیین هزینه‌های تبعی و محل تأمین زیان احتمالی خرید تضمینی موضوع این تصویب‌نامه، تصمیمات لازم اتخاذ و به نحوه اجرای آنها به طور مستمر نظارت خواهدکرد.
4ـ میزان افت سن گندم و جدول قیمت دانه‌های روغنی بر حسب افت و رطوبت با هماهنگی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور و وزارت جهاد کشاورزی تعیین خواهدشد.
5 ـ قیمت ارقام مختلف وش پنبه در چارچوب قیمت مصوب با پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی توسط کارگروهی با مسئولیت وزارت بازرگانی (سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان) و با عضویت معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور و وزارت جهاد کشاورزی تعیین خواهدشد.
6 ـ در قبال تحویل هر تن چغندر قند بیست (20) کیلوگرم تفاله به نرخ هر کیلوگرم بیست (20) ریال و دو (2) کیلوگرم قند به نرخ هر کیلوگرم پانصد (500) ریال به عنوان جایزه تحویل می‌شود.
7ـ جدول خرید تضمینی گندم و گندم دو روم بر حسب افت مفید و غیرمفید برای سال زراعی 1387 ـ 1386 براساس محاسبات و پیشنهاد سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و تفاهم وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و بازرگانی و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور تنظیم و ابلاغ خواهدشد.

(جدول قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی (زراعی) برای سال زراعی 1387 ـ 1386)


معاون اول رئیس جمهور ـ پرویز داودی

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 18271

تاریخ تصویب : 1386/8/23

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی : معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور - سازمان حمایت مصرف كنندگان و تولید كنندگان - وزارت جهاد كشاورزی - وزارت بازرگانی -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.