×

تصویب‌‌نامه درخصوص تشکیل کارگروه توسعه و عمران لرستان

تصویب‌‌نامه درخصوص تشکیل کارگروه توسعه و عمران لرستان

تصویب‌‌نامه-درخصوص-تشکیل-کارگروه-توسعه-و-عمران-لرستان تصویب‌‌نامه درخصوص تشکیل کارگروه توسعه و عمران لرستان شماره 122673/ت41011هـ



وزارت صنایع و معادن ـ وزارت نیرو ـ وزارت کشور ـ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معاونت اجرایی رییس جمهور ـ وزارت راه و ترابری ـ وزارت جهادکشاورزی ـ سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری
هیئت‌وزیران در جلسه مورخ 14/7/1387، بنا به پیشنهاد رییس جمهور و به استناد اصول یکصد و بیست ‌و هفتم و یکصد و سی‌ و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب نمود:
1ـ به منظور توسعه سرمایه‌گذاری، عمران و آبادانی، رفع موانع و سرعت بخشیدن به‌پروژه‌ها و نظارت عالیه بر اجرای پروژه‌ها در استان لرستان «کارگروه توسعه و عمران لرستان» به ریاست معاون اجرایی رییس جمهور و با عضویت وزیران راه و ترابری، صنایع و معادن، نیرو، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جهاد کشاورزی و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشکیل می‌شود.
2ـ دبیر کارگروه یادشده استاندار و دبیرخانه آن در استانداری لرستان مستقر خواهدبود.
3ـ در بررسی طرحهای مربوط به سایر دستگاههای اجرایی توسط کارگروه یادشده، بالاترین مقام دستگاه اجرایی مزبور با حق رأی در جلسه حضور می‌یابد.
4ـ تصمیمات نمایندگان مذکور درخصوص امور اجرایی یادشده در حکم تصمیمات رییس‌جمهور و هیئت‌وزیران بوده و لازم‌الاجرا است و با رعایت ماده (19) آیین‌نامه داخلی هیئت دولت قابل صدور می‌باشد.
5 ـ اختیارات هیئت‌وزیران درخصوص امور غیراجرایی موارد یادشده به وزیران عضو کارگروه تفویض می‌شود. ملاک تصمیم‌گیری درخصوص اختیارات یادشده موافقت اکثریت وزرای عضو کارگروه یادشده می‌باشد و مصوبات آن در صورت تأیید رییس جمهور با رعایت ماده (19) آیین‌نامه داخلی هیئت‌دولت قابل صدور خواهد بود.



معاون اول رئیس جمهور ـ پرویز داودی


نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 18533

تاریخ تصویب : 1387/7/14

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.