×

آیین‌نامه اجرایی تبصره (3) ماده (38) قانون مالیات بر ارزش افزوده

آیین‌نامه اجرایی تبصره (3) ماده (38) قانون مالیات بر ارزش افزوده

آیین‌نامه-اجرایی-تبصره-(3)-ماده-(38)-قانون-مالیات-بر-ارزش-افزوده

وکیل

آیین‌نامه اجرایی تبصره (3) ماده (38) قانون مالیات بر ارزش افزوده شماره 174769/ت 42297ک



وزارت امور اقتصادی و دارایی ـ وزارت آموزش و پرورش ـ وزارت کشور
معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور
وزیران عضو کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک در جلسه مورخ 22/6/1388 بنا به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، آموزش و پرورش و کشور و به استناد تبصره (3) ماده (38) قانون مالیات بر ارزش افزوده ـ مصوب 1387 ـ و با رعایت تصویب‌نامه شماره 164082/ت373هـ مورخ 10/10/1386 آیین‌نامه اجرایی تبصره یادشده را به شرح زیر تصویب نمودند:

آیین‌نامه اجرایی تبصره (3) ماده (38) قانون مالیات بر ارزش افزوده

ماده 1ـ معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور مکلف است در لوایح بودجه سالانه معادل مبلغ اعلامی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی را در ردیف متمرکز تحت عنوان « اعتبارات موضوع تبصره (3) ماده (38) قانون مالیات بر ارزش افزوده» ذیل ردیف‌های اعتباری وزارت آموزش و پرورش پیش‌بینی و منظور نماید.
ماده 2ـ اعتبار موضوع ماده (1) این آیین‌نامه پس از مبادله موافقتنامه بین وزارت آموزش و پرورش و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور براساس ضرائب محرومیت مناطق کمتر توسعه‌یافته و شاخص‌های مبتنی بر عوامل مؤثر بر کمیت و کیفیت فعالیت‌های آموزشی که با تأیید وزیر آموزش و پرورش تعیین می‌شود، بین مناطق کمتر توسعه یافته استانها توزیع و هزینه می‌گردد.
ماده3ـ وزارت آموزش و پرورش موظف‌است اعتبارات موضوع این آیین‌نامه را به‌منظور تأسیس و توسعه واحدهای آموزشی صرفاً در مناطق کمتر توسعه یافته هزینه نماید.
تبصره ـ واحدهای آموزشی موضوع این آیین‌نامه شامل هنرستانهای فنی و حرفه‌ای، کشاورزی، مدارس عادی، شبانه‌روزی، عشایری، استثنایی، استعدادهای درخشان، نمونه دولتی، شاهد و ایثارگران می‌باشد.
ماده 4ـ به منظور تخصیص اعتبارات پیش‌بینی شده موضوع این آیین‌نامه، وزارت آموزش و پرورش موظف است گزارش تفصیلی سالانه درخصوص هزینه‌های انجام شده سال قبل به انضمام اسناد و مدارک مثبته را ظرف چهارماه پس از پایان هر سال مالی به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور و وزارت اموراقتصادی و دارایی (معاونت هزینه و خزانه‌داری کل کشور) ارائه نماید.
این تصـویب‌نامه در تاریخ 26/8/1388 به تأیید مقام محترم ریاست جمهوری رسیده است.






معاون اول رییس جمهور ـ محمدرضا رحیمی

نوع : آیین نامه

شماره انتشار : 18860

تاریخ تصویب : 1388/8/26

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی : وزارت كشور - وزارت امور اقتصادی و دارائی - معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور - وزارت آموزش و پرورش -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.