×

مصوبه شورای عالی اداری در خصوص فعالیتهای آموزشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران در حوزه جغرافیایی استان البرز

مصوبه شورای عالی اداری در خصوص فعالیتهای آموزشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران در حوزه جغرافیایی استان البرز

مصوبه-شورای-عالی-اداری-در-خصوص-فعالیتهای-آموزشی-و-بهداشتی-دانشگاه-علوم-پزشکی-ایران-در-حوزه-جغرافیایی-استان-البرز مصوبه شورای عالی اداری در خصوص فعالیتهای آموزشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران در حوزه جغرافیایی استان البرز شماره3187/206



وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ـ وزارت کشور
معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور
معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور
شورای عالی اداری در یکصد و چهل و ششمین جلسه مورخ 18/11/1389 بنا به پیشنهاد مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور به منظور ایجاد یکپارچگی در ارایه خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی و حذف وظایف و امور موازی تصویب نمود:
1ـ آن بخش از فعالیت‌های آموزشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران که در حوزه جغرافیایی استان البرز قرار می‌گیرد به آن استان انتقال می‌یابد.
2ـ بخش دیگری از خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایران که در حوزه استان البرز واقع نمی‌گردد و عمده خدمات بهداشتی درمانی در استان تهران که یکپارچگی در آن موجب ارتقای کیفیت ارایه خدمات و کاهش نیروی انسانی موردنیاز می‌گردد به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انتقال می‌یابد.
3ـ بخش‌های آموزشی باقیمانده از دانشگاه علوم پزشکی ایران، اعم از دانشکده‌ها و بیمارسـتانهای آموزشی و مراکز تحقـیقاتی مستقل و یا وابسته مرتبط به آن دانشگاه، به دانشگاه علوم پزشکی تهران انتقال می‌یابد.
4ـ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مسئول حُسن اجرای این مصوبه بوده و دبیرخانه شورای عالی اداری گزارش نحوه اجرای آن را به شورا ارایه می‌نماید.
رییس جمهور ـ محمود احمدی‌نژاد

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 19278

تاریخ تصویب : 1389/11/18

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی : وزارت كشور - وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكی - معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور - معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.