×

تصویب نامه روش تعیین برندگان مناقصات بین المللی از محل اعتبارات وام بانک جهانی یا سایر مؤسسات اعتباری بین المللی

تصویب نامه روش تعیین برندگان مناقصات بین المللی از محل اعتبارات وام بانک جهانی یا سایر مؤسسات اعتباری بین المللی

تصویب-نامه-روش-تعیین-برندگان-مناقصات-بین-المللی-از-محل-اعتبارات-وام-بانک-جهانی-یا-سایر-مؤسسات-اعتباری-بین-المللی

وکیل






شماره 17164
تاریخ 52.8.27

هیأت وزیران در جلسه مورخ 52.8.26 بنا به پیشنهاد شماره 3491 رب 8407 مورخ 52.7.3 سازمان برنامه وبودجه در اجرای ماده 22 قانون برنامه و بودجه و ماده 9 آئیننامه تعیین برنده مناقصه مصوب جلسه مورخ 1352.2.2هیأت وزیران، روش تعیین برندگان مناقصات بین المللی را که از محل اعتبارات وام بانک جهانی با سایر مؤسسات اعتباری بین المللی به مناقصه گذاشته می شود بشرح زیر تصویب نمود:
1ـ دستگاه اجرایی باید برآورد مقادیر کلیه اقلام مختلف کار را (بدون نوشتن قیمتهای واحد برآوردی) به ضمیمه سایراسناد و مدارک مناقصه (که تماماً باید به تصویب دستگاه اجرایی یا مقامی که برای این امور مجاز باشد، رسیده باشد)در اختیار شرکت کنندگان در مناقصه بگذارد.
2ـ دستگاه اجرایی رأساً یا بوسیله مهندس مشاور خود یا هر مقام دیگری که برای این امور ذیصلاح و مجاز بداندپیشنهادهای واصله را که از لحاظ انطباق با کلیه شرایط مناقصه و مشخصات کار قابل قبول باشد بررسی و ارزیابی ومقایسه نموده در صورت لزوم کتباً اطلاعات و توضیحات تکمیلی و توجیهی در مورد تجزیه هر یک از قیمتهای واحدپیشنهادی پیمانکار و امکانات اجرایی او و یا نحوه اجرای عملیات و غیره از پیشنهاد دهنده اخذ خواهد نمود. درصورتی که حاصل ضرب مقادیر در قیمتهای واحد پیشنهادی صحیح نباشد قیمتهای واحد پیشنهادی ملاک عمل قرارخواهد گرفت و جمع قیمت اقلام مختلف کار باید کنترل و در صورت مشاهده اشتباه توسط دستگاه اجرایی تصحیح شود.
3ـ دستگاه اجرایی از بین پیشنهادات ارزیابی شده به طریق فوق پیشنهادی را که از نظر قیمتهای پیشنهادی اجرایی مختلف کار متعادل و قابل قبول و از نظر قیمت کل پیشنهاد و سایر شرایط مورد نظر مناسبترین و باصرفه ترین پیشنهادتشخیص دهد برنده مناقصه خواهد شناخت.
4ـ در این موارد پرداخت صورت وضعیت های پیمانکار برنده در حین اجرای عملیات براساس قیمتهای واحدپیشنهادی پیمانکار و یا روش دیگری که در شرایط عمومی پیش بینی شده باشد، خواهد بود.
5ـ در صورتی که در شرایط مناقصه تسلیم پیشنهاد واریانت () از جانب پیمانکاران مجاز شناخته شده باشد پیشنهادهای واریانت نیز مورد بررسی و ارزیابی طبق مقررات مذکور در این تبصره قرار خواهد گرفت.
6ـ سایر شرایط و مقررات مناقصه طبق آئیننامه معاملات دولتی خواهد بود.

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1352/08/26

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.