×

با سلام ودرود خدمت استادعزیز ،بنده یک قطعه زمین مسکونی خریداری نموده ا

با سلام ودرود خدمت استادعزیز ،بنده یک قطعه زمین مسکونی خریداری نموده ام که در زمان معامله سند آن در بازداشت دادسرا بوده و فروشنده در متن قولنامه متعهد گردیده که ظرف یک ماه سند را فک خواهم کردو الان که حدود 6ماه از این قضیه می گذرد طفره می رود .حالا بنده تحت چه عنوانی میتونم از ایشون شکایت کنم و در صورت فسخ معامله آیا ثمن معامله به نرخ روز به من پرداخت میشه ؟ودر صورتی که دا دسرا زمین روبه مزایده بزاره و تملک کنه یا بفروشه تکلیف من خریدار چیه ؟ممنون از لطف شما .

با-سلام-ودرود-خدمت-استادعزیز-،بنده-یک-قطعه-زمین-مسکونی-خریداری-نموده-ام-که-در-زمان-معامله-سند-آن-در-بازداشت-دادسرا-بوده-و-فروشنده-در-متن-قولنامه--متعهد-گردیده-که-ظرف-یک-ماه-سند-را-فک-خواهم-کردو-الان-که-حدود-6ماه-از-این-قضیه-می-گذرد-طفره-می-رود-.حالا-بنده-تحت-چه-عنوانی-میتونم-از-ایشون-شکایت-کنم-و-در-صورت-فسخ-معامله-آیا-ثمن-معامله-به-نرخ-روز-به-من-پرداخت-میشه-؟ودر-صورتی-که-دا-دسرا-زمین-روبه-مزایده-بزاره-و-تملک-کنه-یا-بفروشه-تکلیف-من-خریدار-چیه-؟ممنون-از-لطف-شما-.
وکیل  با سلام معامله اموال و املاک در رهن و بازداشت طبق قانون مجاز نیست . در چنین حالتی باید اظهار نامه برای فروشنده ارسال کنید و از وی بخواهید که فک بازداشت نماید و در صورت اقدام مشکل حل می شود در غیر این صورت باید دادخواست فسخ به لحاظ عدم انجام شرط تقدیم دادگاه نمایید و چون شما با علم به بازداشت خریداری کردید در واقع به ضرر خودتان عمل کرده اید و غیر از ثمن معامله چیزی بیشتر دریافت نمی کنید. .و اگر دادگاه اقدام به تملک و فروش کند کاری از دست شما برنمب اید.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.