×

با سلام . در مورد سوالی که در خصوص وضعیت شراکت و قرارداد ساخت فی مابین

با سلام . در مورد سوالی که در خصوص وضعیت شراکت و قرارداد ساخت فی مابین پدرم و شریک ایشان مطرح کردید باید عرض کنم , شریک اول پدرم سهم سه دانگ خود را که شامل یک واحد مسکونی و 120 متر تجاریست را حدود 13 سال پیش به دو خواهر فروخت و حدود 2 سال بعد توسط آن دو خواهر به شریک فعلی با همان شرایط قبل به فروش رسید . و هیچ قرار دادی منوط به چگونگی نحوه ساخت و ساز بین پدرم و شریک اول تا آخر ایشان وجود نداشت. سهم سه دانگ پدرم هم مساوی سهم شریک ایشان یک واحد مسکونی با همان متراژ تجاری و متعلقات یکسان است . و در این میان فقط یک تقسیم نامه وجود دارد .

با-سلام-.-در-مورد-سوالی-که-در-خصوص-وضعیت-شراکت-و-قرارداد-ساخت-فی-مابین-پدرم-و-شریک-ایشان-مطرح-کردید-باید-عرض-کنم-,-شریک-اول-پدرم-سهم-سه-دانگ-خود-را-که-شامل-یک-واحد-مسکونی-و-120-متر-تجاریست-را-حدود-13-سال-پیش-به-دو-خواهر-فروخت-و-حدود-2-سال-بعد-توسط-آن-دو-خواهر-به-شریک-فعلی-با-همان-شرایط-قبل-به-فروش-رسید-.-و-هیچ-قرار-دادی-منوط-به-چگونگی-نحوه-ساخت-و-ساز-بین-پدرم-و-شریک-اول-تا-آخر-ایشان-وجود-نداشت.-سهم-سه-دانگ-پدرم-هم-مساوی-سهم-شریک-ایشان-یک-واحد-مسکونی-با-همان-متراژ-تجاری-و-متعلقات-یکسان-است-.-و-در-این-میان-فقط-یک-تقسیم-نامه-وجود-دارد-.
وکیل  با عرض سلام، در خصوص سوال طرح شده از سوی جنابعالی، با توجه به قسمت اخیر سوال از سوی شما ،در صورت وجود تمایل به فروش ملک ، اگر ملک دارای سند رسمی 6 دانگ میباشد دستور فروش کل ملک را از طریق دادگاه تقاضا نمایید .

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.