×

سلام پیرو سوال شماره 8122451 و بازگشت به جواب شما یک سوال و یک تقاضا

سلام پیرو سوال شماره 8122451 و بازگشت به جواب شما یک سوال و یک تقاضا دارم سوال : آیا می شود که پس از گرفتن حکم تخلیه بواسطه گرفتن پروانه ساخت آنها را از ملک خارج نمود و سپس در بین ساخت درخواستی کامل مبنی بر تخلیه مستاجرین با توجه به قانون تحویل دادن سرقفلی جهت احتیاجم برای کسب و پیشه فرزندانم به دادگاه ارائه داد ؟ تقاضا : خواهشمند است درخواستی کامل مبنی بر تخلیه مستاجرین با توجه به قانون تحویل دادن سرقفلی جهت احتیاجم برای کسب و پیشه فرزندانم به دادگاه برایم تنظیم نمائید . با تشکر

سلام
پیرو-سوال-شماره-8122451-و-بازگشت-به-جواب-شما--یک-سوال-و-یک-تقاضا-دارم
سوال-:-آیا--می-شود-که-پس-از-گرفتن-حکم-تخلیه-بواسطه-گرفتن-پروانه-ساخت-آنها-را-از-ملک-خارج-نمود-و-سپس-در-بین-ساخت--درخواستی--کامل-مبنی-بر-تخلیه-مستاجرین-با-توجه-به-قانون--تحویل-دادن-سرقفلی--جهت-احتیاجم-برای-کسب-و-پیشه-فرزندانم-به-دادگاه-ارائه-داد-؟
تقاضا-:-خواهشمند-است-درخواستی--کامل-مبنی-بر-تخلیه-مستاجرین-با-توجه-به-قانون--تحویل-دادن-سرقفلی--جهت-احتیاجم-برای-کسب-و-پیشه-فرزندانم-به-دادگاه-برایم-تنظیم-نمائید-.

با-تشکر
با درود بله می توانید اما فراموش نکنید همانطور که در پاسخ پیشین عرض کردم پس از درخواست تخلیه به سبب تجدید بنا و پروانه ساختمانی 6 ماه زمان دارید که شروع به ساخت و ساز کنید و الا به پرداخت اجاره بها یک سال به مستأجرین محکوم خواهید شد تاریخ شروع 6 ماهه فوق هم از تاریخ تخلیه آخرین مستأجر شروع میشود .درخواست تخلیه به سبب تجدید بنا و پروانه ساختمانی و یا همچنین به سبب نیاز شخصی و... منوط به پرداخت حق کسب و پیشه به مستأجر یا مستأجرین است. اثبات نیاز شخصی برای موجری که چندین دهنه مغازه دارد به نظرم امری بسیار دشوار است پیشنهاد میکنم به سبب تجدید بنا ودریافت پروانه ساختمانی نسبت به تخلیه مستأجرین اقدام نمایید.تنظیم دادخواست و... نیازمند مطال عه دقیق مستندات و مدارک شماست که بنده پیشنهاد می کنم با وکیلی در محل اثامت خود مشاوره کنید پیروز باشید.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.