×

با عرض سلام و خسته نباشید پدر من 24 سال قبل ملک که ارثیه پدریش بود ه

با عرض سلام و خسته نباشید پدر من 24 سال قبل ملک که ارثیه پدریش بود ه با یک رسید دستی و عادی به عمویم د ر قبال 100 هزار تومان انتقال داده است و هم اکنون عمویم ب ثبت مراجعه کرده که سند برای ملک پدریم بگیرد اما ثبت موافقت نکرده و گفته که باید حضورا در ثبت مال را به عمویم انتقال دهد حالا پدرم میخواهد شکایت نمایید و ملک پدریش را پس بگیرد آیا میتواند این کار را بکند با و جود رسید دستی یا خیر و اول باید چه اقدامی بکند درصورتی که همه مدارک ملک نزد عمویم است . لطفا مرا راهنمایی نمایید با تشکر ازشما .

با-عرض-سلام-و-خسته-نباشید
پدر-من-24-سال-قبل-ملک-که-ارثیه-پدریش-بود-ه-با-یک-رسید-دستی-و-عادی-به-عمویم-د-ر-قبال-100-هزار-تومان-انتقال-داده-است-و-هم-اکنون-عمویم-ب-ثبت-مراجعه-کرده-که-سند-برای-ملک-پدریم-بگیرد-اما-ثبت-موافقت-نکرده-و-گفته-که-باید-حضورا-در-ثبت-مال-را-به-عمویم-انتقال-دهد-حالا-پدرم-میخواهد-شکایت-نمایید-و-ملک-پدریش-را-پس-بگیرد-آیا-میتواند-این-کار-را-بکند-با-و-جود-رسید-دستی--یا-خیر-و-اول-باید-چه-اقدامی-بکند-درصورتی-که-همه-مدارک-ملک-نزد-عمویم-است-.
لطفا-مرا-راهنمایی-نمایید-با-تشکر-ازشما-.
وکیل  با سلام در صورتی که منظور شما از رسید دستی قولنامه ( بیع نامه) است و در آن صریحا امر خرید و فروش ذکر گردیده است و طرقین آن را امضا نموده اند و شرایط قانونی نیز موجود باشد ، معتبر است و عموی شما می تواند با تقدیم دادخواست الزام به انتقال رسمی ملک را بخواهدو در صورتیکه منظور شما از این رسید ،یک رسید در قبال 100 هزار تومان پول می باشد و عموی شما مدرکی برای اثبات خرید ملک و مالکیت خود ندارد دادخواست وی مسموع نیست. برای اطمینان بیشتر با در دست داشتن رسید خود ( مدرک مذکور ) برای مشاوره به یک وکیل مراجعه نمایید. موفق باشید

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.