×

با سلام سوالی از حضورتان داشتان درخصوص سو شهرت من در سال 90 درکیش

با سلام سوالی از حضورتان داشتان درخصوص سو شهرت من در سال 90 درکیش به جرم همراه بودن با دوست پسرم توسط یک مامور در خیابان دستگیر شده و به بازداشتگاه رفتیم و صبح روز بعد ما را به دادسرا فرستادندو برامون پرونده تشکیل دادند. و پای اضحاراتمونم امضا کردیم و به شلاق محکوم شدیم که البته حکمو خریدیم و قبل از آزادیمون ازمون اثر انگشت و عکس گرفتند. در حال حاضر تمام مراحل گرفتن مجوز کانون تبلیغات را رفته ام و ارشاد ازم گواهی سو پیشینه کیفری و سو شهرت میخواد. آیا در گواهی که به وزارت ارشاد ارسال می شود در مورد این اتفاق چیزی نوشته می شود یا خیر؟ آیا من الان سو شهرت یا فساد اخلاقی در سابقه ام وجود دارد یا حذف شده است؟ میخوام بدونم میتونم با خیال آسوده شبا بخوابم که کلا هیچ اثری از آثار سال 90 تو زندگیم وجود نداره؟! لطفا منو راهنمایی کنید قبلا از شما کمال تشکر را دارم

با-سلام-
سوالی-از-حضورتان-داشتان-درخصوص-سو-شهرت
-من-در-سال-90-درکیش-به-جرم-همراه-بودن-با-دوست-پسرم-توسط-یک-مامور-در-خیابان-دستگیر-شده-و-به-بازداشتگاه-رفتیم-و-صبح-روز-بعد-ما-را-به-دادسرا-فرستادندو-برامون-پرونده-تشکیل-دادند.-و-پای-اضحاراتمونم-امضا-کردیم-و-به-شلاق-محکوم-شدیم-که-البته-حکمو-خریدیم-و-قبل-از-آزادیمون-ازمون-اثر-انگشت-و-عکس-گرفتند.

در-حال-حاضر-تمام-مراحل-گرفتن-مجوز-کانون-تبلیغات-را-رفته-ام-و-ارشاد-ازم-گواهی-سو-پیشینه-کیفری-و-سو-شهرت-میخواد.-آیا-در-گواهی-که-به-وزارت-ارشاد-ارسال-می-شود-در-مورد-این-اتفاق-چیزی-نوشته-می-شود-یا-خیر؟

-آیا-من-الان-سو-شهرت-یا-فساد-اخلاقی-در-سابقه-ام-وجود-دارد-یا-حذف-شده-است؟-میخوام-بدونم-میتونم-با-خیال-آسوده-شبا-بخوابم-که-کلا-هیچ-اثری-از-آثار-سال-90-تو-زندگیم-وجود-نداره؟!

لطفا-منو-راهنمایی-کنید
قبلا-از-شما-کمال-تشکر-را-دارم
وکیل  سلام کاربر محترم با توجه به توضیحاتی که داده اید وفق قانون سجل کیفری برای جرائم احصا شده در قانون برای هر شخص تشکیل می گردد و بازهم وفق قانون تا 2 سال سابقه آن حفظ می گردد و پس از 2 سال حذف می گردد . اما در خصوص مورد اتهامی شما به شرحی که توضیح داده اید شامل محکومیت موثر کیفری وفق قانون نمی باشد و در سجل کیفری شما درج نگردیده است در صورتی هم که اگر مشمول محکومیت موثر کیفری می بود پس از گذشت 2 سال از موضوع باز هم تا کنون از سابقه شما حذف شده بود . بنا بر این دلیلی برای نگرانی وجود ندارد و در سابقه شما مطمئنا هیچ اثری سو شهرت و یا فساد اخلاقی وجود ندارد مضاف بر اینکه سو شهرت وقتی تحقق پیدا می کند که شخص سوابق متعددی در این خصوص داشته باشد که شامل شما نمی شود لذا هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد . گودرزی

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.