×

با سلام مجدد سوال چند روز پیشم رو با جوابتون میزارم و اتفاقی رو که امر

با سلام مجدد سوال چند روز پیشم رو با جوابتون میزارم و اتفاقی رو که امروز افتاد رو هم براتون میگم ومنتظر جواب سریع شما هستم ممنون./با سلام من سال 83 به استخدام نیروی دریایی در اومدم و بعد از 4 ماه از آموزش فرار کردم و دادگاه نظامی منو احضار کرد و من خودم رو معرفی کردم بدلیل نداشتن ضامن 6 روز بازداشت شدم و در نهایت حکم زیر برام صادر و آزاد شدم: دویست هزار تومان جریمه نقدی یک دوم تعلیقی تا دو سال مابقی قابل پرداخت پس از حبس و به علت 6 رو بازداشت 40 هزار تومان پرداخت کردم و آزاد شدم الان حدود 8 سال گذشته و من نیاز به گواهی سو پیشینه دارم ایا این مجکومیت کیفری و در سجل کیفری میاد؟ عزت الله خورشیدی : با سلام طبق ماده 62 مکرر قانون مجازات اسلامی اصولا محکومیت به جزای نقدی محرومیت از حقوق اجتماعی ندارد و طبق بند جیم ماده 173 قانون ایین دادرسی کیفری محکومیت به جزای نقدی بعد از سه سال مشمول مرور زمان می شود . از طرفی بعید است که محکومیت نظامی شما در سامانه دادگستری باشد زیرا از دادگستری استعلام می شود . به هر حال شما نگران نباشید و در سجل کیفری شما چیزی نیست. امروز نامه ای از آگاهی بدستم رسید که داخلش نوع اتهام رو زده فرار از خدمت و تاریخ و شماره قرار و حوزه قضایی مربوطه هم داخلش قید شده بهم گفتن باید برم پیش دادستان .دلیلش چیه ؟این سابقه ی من که اومده.

با-سلام-مجدد-سوال-چند-روز-پیشم-رو-با-جوابتون-میزارم-و-اتفاقی-رو-که-امروز-افتاد-رو-هم-براتون-میگم-ومنتظر-جواب-سریع-شما-هستم-ممنون./با-سلام-من-سال-83-به-استخدام-نیروی-دریایی-در-اومدم-و-بعد-از-4-ماه-از-آموزش-فرار-کردم-و-دادگاه-نظامی-منو-احضار-کرد-و-من-خودم-رو-معرفی-کردم-بدلیل-نداشتن-ضامن-6-روز-بازداشت-شدم-و-در-نهایت-حکم-زیر-برام-صادر-و-آزاد-شدم:-دویست-هزار-تومان-جریمه-نقدی-یک-دوم-تعلیقی-تا-دو-سال-مابقی-قابل-پرداخت-پس-از-حبس-و-به-علت-6-رو-بازداشت-40-هزار-تومان-پرداخت-کردم-و-آزاد-شدم-الان-حدود-8-سال-گذشته-و-من-نیاز-به-گواهی-سو-پیشینه-دارم-ایا-این-مجکومیت-کیفری-و-در-سجل-کیفری-میاد؟
عزت-الله-خورشیدی-:-با-سلام-طبق-ماده-62-مکرر-قانون-مجازات-اسلامی-اصولا-محکومیت-به-جزای-نقدی-محرومیت-از-حقوق-اجتماعی-ندارد-و-طبق-بند-جیم-ماده-173-قانون-ایین-دادرسی-کیفری-محکومیت-به-جزای-نقدی-بعد-از-سه-سال-مشمول-مرور-زمان-می-شود-.-از-طرفی-بعید-است-که-محکومیت-نظامی-شما-در-سامانه-دادگستری-باشد-زیرا-از-دادگستری-استعلام-می-شود-.-به-هر-حال-شما-نگران-نباشید-و-در-سجل-کیفری-شما-چیزی-نیست.
امروز-نامه-ای-از-آگاهی-بدستم-رسید-که-داخلش-نوع-اتهام-رو-زده-فرار-از-خدمت-و-تاریخ-و-شماره-قرار-و-حوزه-قضایی-مربوطه-هم-داخلش-قید-شده-بهم-گفتن-باید-برم-پیش-دادستان-.دلیلش-چیه-؟این-سابقه-ی-من-که-اومده.
وکیل  با سلام بر فرض که در سامانه اگاهی یا دادگاه باشد به استناد همان موادی که گفتم دادستان در گواهی صادره می نویسد فرد مذکور فاقد محرومیت از حقوق اجتماعی می با شد نگران نباشید و کارتان را پی گیری کنید.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.