×

سلام.خانم من بعد از گذشت5 سال قراردادی بیمارستان قرار بود ماه قبل ح

سلام.خانم من بعد از گذشت5 سال قراردادی بیمارستان قرار بود ماه قبل حکم رسمی آزمایشی بگیرد.ولی گزینش حکم اخراج ایشان را ابلاغ کرد.سوال کردیم علت چیه گفتند 1_آرایش خانم بنده2-عدم رعایت مرز با نامحرم در محیط بیمارستان. البته اعتراض کردیم و جلسه تجدید نظر در هسته گزینش تشکیل شد با حضور خانمم و دفاع ایشان و رد کردن تمامی اتهامات. خانم من شک نداشت که با هدنرس بخش که مشکل داشت اون ایناطلاعات غلط رو به گزینش داده و به تازگی از منبعی موثق اطمینان پیدا کرده که چون خانمم از طرف یک پزشک که با هد نرس مشکل داشت حمایت شده والان اون پزشک به استانی دیگر رفته ، هدنرس داره تسویه حساب شخصی میکند . وآنچه در چنته داشته جهت خراب کردن و اتهامهایی که مگه چی بینشونه که اینقدر حمایت میشده است. حال میخواهم بدانم در این کشور اسلامی که اشخاصی اینچنین با آبرو و حیثیت و آینده شغلی افراد بازی میکنند و از طرف گزینش حاشیه امن پیدا کرده اند چگونه میشود برخورد کرد و اعاده حیثیت کرد .به من بگویید چه کنم ممنون میشم.

سلام.خانم-من-بعد-از-گذشت5--سال-قراردادی--بیمارستان-قرار-بود--ماه-قبل-حکم-رسمی-آزمایشی-بگیرد.ولی-گزینش-حکم-اخراج-ایشان-را-ابلاغ-کرد.سوال-کردیم-علت-چیه-گفتند-1_آرایش-خانم-بنده2-عدم-رعایت-مرز-با-نامحرم-در-محیط-بیمارستان.
البته-اعتراض-کردیم-و-جلسه-تجدید-نظر-در-هسته-گزینش-تشکیل-شد-با-حضور-خانمم-و-دفاع-ایشان-و-رد-کردن-تمامی-اتهامات.
خانم-من-شک-نداشت-که-با-هدنرس-بخش-که-مشکل-داشت-اون
-ایناطلاعات-غلط-رو-به-گزینش-داده-و-به-تازگی-از-منبعی-موثق-اطمینان-پیدا-کرده-که-چون-خانمم-از-طرف-یک-پزشک-که-با-هد-نرس-
مشکل-داشت-حمایت-شده-والان-اون-پزشک-به-استانی-دیگر-رفته-،-
هدنرس-داره-تسویه-حساب-شخصی-میکند-.-وآنچه-در-چنته-داشته-جهت-خراب-کردن-و-اتهامهایی-که-مگه-چی-بینشونه-که-اینقدر-حمایت-میشده-است.
حال-میخواهم-بدانم-در-این-کشور-اسلامی-که-اشخاصی-اینچنین-با-آبرو-و-حیثیت-و-آینده-شغلی-افراد-بازی-میکنند-و-از-طرف-گزینش-حاشیه-امن-پیدا-کرده-اند-چگونه-میشود-برخورد-کرد-و-اعاده-حیثیت-کرد-.به-من-بگویید-چه-کنم-ممنون-میشم.
با سلام در مورد شخصی که به خانم شما نسبت ناروا داده می توانید تحت عنوان نشر اکاذیب و افترا در دادسرا شکایت کنید البته اگر حراست تایید کند که هدنرس اطلاعات مغرضانه داده است و یا خانم شما شاهد دیگه داشته باشد. درصورتی که رسمی هم نشد می توانید از طریق دیوان عدالت اداری الزام بیمارستان یا دانشگاه علوم پزشکی را به رسمی کردن استخدام ایشان بخواهید.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.