×

به عرض می رساند اینجانب در تاریخ 93/02/12یک واحد آپارتمان فروخته ام .

به عرض می رساند اینجانب در تاریخ 93/02/12یک واحد آپارتمان فروخته ام . و قرار شد در تاریخ 93/07/30 به دفتر خانه جهت انتقال سند مراجعه کنم . من این آپارتمان را در تاریخ 91/08/10 پیش خرید کرده بودم و قرار بود در تاریخ 91/12/20 با سازنده به دفتر خانه جهت انتقال سند مراجعه کنیم .ولی تا این تاریخ هنوز سند به من انتقال پیدا نکرده تا بتوانم به نام خریدار انتقال دهم و سازنده که سند اصلی به نامش هست با توجه به مشکلاتی که با شرکت نصاب آسانسور داشته هنوز موفق به گرفتن پایان کار و نهایتا تفکیک سند نشده است . حالا با توجه به اینکه من تاکنون نتوانسته ام سند را به نام خریدار انتقال دهم و بیش از 20 ماه از زمان قرار محضر گذشته است آیا خریدار می تواند معامله را فسخ نماید و یا ادعای خسارت نماید و یا چه مشکلاتی میتواند برای من ایجاد کند . من هیچ گونه جریمه تاخیری در قرارداد منظور نکرده ام من هیچ گونه چکی جهت تضمین انتقال سند به خریدار نداده ام با تشکر

به-عرض-می-رساند-اینجانب-در-تاریخ-93/02/12یک-واحد-آپارتمان-فروخته-ام--.-و-قرار-شد-در-تاریخ-93/07/30-به-دفتر-خانه-جهت-انتقال-سند-مراجعه-کنم-.-من-این-آپارتمان-را-در-تاریخ-91/08/10-پیش-خرید-کرده-بودم-و-قرار-بود-در-تاریخ-91/12/20-با-سازنده-به-دفتر-خانه-جهت-انتقال-سند-مراجعه-کنیم-.ولی-تا-این-تاریخ-هنوز-سند-به-من-انتقال-پیدا-نکرده-تا-بتوانم-به-نام-خریدار-انتقال-دهم-و-سازنده-که-سند-اصلی-به-نامش-هست-با-توجه-به-مشکلاتی-که-با-شرکت-نصاب-آسانسور-داشته-هنوز-موفق-به-گرفتن-پایان-کار-و-نهایتا-تفکیک-سند-نشده-است-.-حالا-با-توجه-به-اینکه-من-تاکنون-نتوانسته-ام-سند-را-به-نام-خریدار-انتقال-دهم-و-بیش-از-20-ماه-از-زمان-قرار-محضر-گذشته-است-آیا-خریدار-می-تواند-معامله-را-فسخ-نماید-و-یا-ادعای-خسارت-نماید-و-یا-چه-مشکلاتی-میتواند-برای-من-ایجاد-کند-.
من-هیچ-گونه-جریمه-تاخیری-در-قرارداد-منظور-نکرده-ام
من-هیچ-گونه-چکی-جهت-تضمین-انتقال-سند-به-خریدار-نداده-ام-
با-تشکر
با سلام شما باید به موجب قرارداد خود علیه فروشنده الزام به تنظیم سند و تفکیک را می خواستید .و حالا که فروخته اید دیگر سمتی ندارید و خریدار جدید باید علیه شما و صاحب ملک این دعوی را طرح کند . اگر تا ان موقع سند اماده شد که مشکل حل می شود در غیر این صورت اگر با مشکلات ذکر شده سند قابلیت انتقال نداشته باشد خریدار حق فسخ قرارداد را خواهد داشت. ودر این صورت شما باید ثمن را مسترد کنید و اگر ضرر و زیانی به او وارد شده پرداخت کنید.. در صورتی که در قرارداد مبنایی برای مطالبه خسارت ذکر نشده باشد نمی تواند خسارت مطالبه کند.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.