×

با سلام، بنده طی انجام یکسری فعالیت های کاری برای یک مجموعه حدودا مبلغ

با سلام، بنده طی انجام یکسری فعالیت های کاری برای یک مجموعه حدودا مبلغ یکصد میلیون تومان طلب داشتم، پس از مذاکرات با مدیران مجموعه قرار بر این شد که به ازای این مبلغ، سهام از شرکت به بنده بدهند، با توجه به قوانین جاری که سهامدار در کلیه دیون شرکت (نوع سهامی خاص) به اندازه سهم، متعهد میباشد، چه راهکاری بنده را از این تعهد بری میکند؟ آیا أخذ یک اقرارنامه محضری از تمامی مدیران شرکت مبنی بر نداشتن تعهد بنده در کلیه دیون و تعهدات شرکت، از من رفع تعهد میکند؟

با-سلام،-بنده-طی-انجام-یکسری-فعالیت-های-کاری-برای-یک-مجموعه-حدودا-مبلغ-یکصد-میلیون-تومان-طلب-داشتم،-پس-از-مذاکرات-با-مدیران-مجموعه-قرار-بر-این-شد-که-به-ازای-این-مبلغ،-سهام-از-شرکت-به-بنده-بدهند،-با-توجه-به-قوانین-جاری-که-سهامدار-در-کلیه-دیون-شرکت-(نوع-سهامی-خاص)-به-اندازه-سهم،-متعهد-میباشد،-چه-راهکاری-بنده-را-از-این-تعهد-بری-میکند؟--آیا-أخذ-یک-اقرارنامه-محضری-از-تمامی-مدیران-شرکت-مبنی-بر-نداشتن-تعهد-بنده-در-کلیه-دیون-و-تعهدات-شرکت،-از-من-رفع-تعهد-میکند؟
سلام، همانطور که مستحضرید تمامی شرکت ها دارای شخصیت حقوقی مستقل از اعضا و سهامداران است، لذا توافقات خصوصی فی مابین سهامداران، له و علیه اشخاص ثالث که طرف معامله شرکت می باشند ارتباطی ندارد، بنابراین چنانچه اقرار یا تعهدی از سایر سهامداران گرفته شود، باید علیه آنها اقدام شود. ضمن اینکه سهامداران تنها به میزان مبلغ اسمی سهام مسئول هستند.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.