×

با سلام. اینجانب حدود 4 سال یک خانه را اجاره نمودم. مبلغ رهن 6 میلیون

با سلام. اینجانب حدود 4 سال یک خانه را اجاره نمودم. مبلغ رهن 6 میلیون تومان بوده. مرداد ماه امسال از این خانه بلند شدم. صاحبخانه از مبلغ 6 میلیون تومان، 5 میلیون را به اینجانب داد و 1 میلیون باقی مانده را قرار شد مهر ماه به اینجانب بدهد. در ضمن در پشت اجاره نامه نیز این مورد ثبت گردید. اما الان که به این شخص مراجعه می کنم ایشان منکر مساله فوق می شوند و می گویند به من ربطی ندارد. خواهشمندم کمک نمایید چگونه می توانم حق خودم را از ایشان بگیرم.

با-سلام.-اینجانب-حدود-4-سال-یک-خانه-را-اجاره-نمودم.-مبلغ-رهن-6-میلیون-تومان-بوده.-مرداد-ماه-امسال-از-این-خانه-بلند-شدم.-صاحبخانه-از-مبلغ-6-میلیون-تومان،-5-میلیون-را-به-اینجانب-داد-و-1-میلیون-باقی-مانده-را-قرار-شد-مهر-ماه-به-اینجانب-بدهد.-در-ضمن-در-پشت-اجاره-نامه-نیز-این-مورد-ثبت-گردید.-اما-الان-که-به-این-شخص-مراجعه-می-کنم-ایشان-منکر-مساله-فوق-می-شوند-و-می-گویند-به-من-ربطی-ندارد.-خواهشمندم-کمک-نمایید-چگونه-می-توانم-حق-خودم-را-از-ایشان-بگیرم.
به نام خدا - سلام - شما می توانید موضوع را طی دادخواستی بطرفیت صاحبخانه قبلی خود به شورای حل اختلاف محل سکونت خوانده(صاحبخانه قبلی) یا محل وقوع عقد اجاره منعکس نمایید و خواسته شما از آن مرجع این باشد: « صدور حکم به محکومیت خوانده به پرداخت ده میلیون ریال باقی مانده مبلغ رهن به انضمام کلیه خسارات قانونی » و مستند دعوی خود فتوکپی مصدق (برابر اصل شده) اجاره نامه (پشت و رو) قرار دهید. انشالله موفق باشید.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.