×

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جنابعالی.بنده در ادامه ی سوال80144705می

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جنابعالی.بنده در ادامه ی سوال80144705مینویسم.در این مدتی که گذشت قاضی پرونده رای خود را نسبت به کلیه موارد پرونده اعم از دو مورد فوتی(خواهرانم)وافرادی که جراحت داشتند صادر کرد و حال حکم مربوط به زندان رفتن بنده را نیز صادر کردند و مدت ان را 3سال و 10 روز تعیین نمودند با توجه به اینکه شغل بنده اجازه ی در حبس بودن ولو برای مدت چندماه را هم نمیدهد مرا راهنمایی بفرمایید چه اقدامی کنم که از تخفیف و تبدیل حکم برخوردار شوم؟بنا به گفته ی قاضی درصورتیکه اعتراض بزنم مدت حبس کمتر شده و باید 6ماه را در حبس بگذرانم و در این مدت البته متحمل اسیب های فراوانی از لحاظ شغلی میگردم.لطفا مرا راهنمایی کنید چه اقدامی برای تبدیل کل مدت حبس به جزای نقدی میتوانم انجام دهم؟ قبلا از زحمات شما کمال تشکر را دارم.

با-عرض-سلام-و-خسته-نباشید-خدمت-جنابعالی.بنده-در-ادامه-ی-سوال80144705مینویسم.در-این-مدتی-که-گذشت-قاضی-پرونده-رای-خود-را-نسبت-به-کلیه-موارد-پرونده-اعم-از-دو-مورد-فوتی(خواهرانم)وافرادی-که-جراحت-داشتند-صادر-کرد-و-حال-حکم-مربوط-به-زندان-رفتن-بنده-را-نیز-صادر-کردند-و-مدت-ان-را-3سال-و-10-روز-تعیین-نمودند-با-توجه-به-اینکه-شغل-بنده-اجازه-ی-در-حبس-بودن-ولو-برای-مدت-چندماه-را-هم-نمیدهد-مرا-راهنمایی-بفرمایید-چه-اقدامی-کنم-که-از-تخفیف-و-تبدیل-حکم-برخوردار-شوم؟بنا-به-گفته-ی-قاضی-درصورتیکه-اعتراض-بزنم-مدت-حبس-کمتر-شده-و-باید-6ماه-را-در-حبس-بگذرانم-و-در-این-مدت-البته-متحمل--اسیب-های-فراوانی-از-لحاظ-شغلی-میگردم.لطفا-مرا-راهنمایی-کنید--چه-اقدامی-برای-تبدیل-کل-مدت-حبس-به-جزای-نقدی-میتوانم-انجام-دهم؟
قبلا-از-زحمات-شما-کمال-تشکر-را-دارم.
با سلام اگر به جوابهای قبلی توجه نمایید جواب خود را خواهید یافت و لی با این وجود چند راه دارید یکی جلب رضایت شاکی که به استناد ماده 277 قانون ایین دادرسی کیفری می توانید تقاضای رسیدگی مجدد و تخفیف و تبدیل مجازات تعیینی را بنمایید.دیگر این که به حبس بروید وپس از تحمل یک دوم حبس تقاضای ازادی مشروط کنید. ویا در مدت حبس مشمول عفو گردید. از طرفی اگر هنوز حکم قطعی نشده می توانید با تجدید نظر و بیان وضعیت خود تقاضای تخفیف مجازات ویا تبدیل مجازات و حتی تعلیق مجازات را بنمایید.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.