×

با سلام در دیماه 1387 توسط یکی از دوستان عضو گلد کوئست شدم.بعد از یک

با سلام در دیماه 1387 توسط یکی از دوستان عضو گلد کوئست شدم.بعد از یک هفته بال فهمیدن حرام بودن این سیستم فعالیت خود را پایان دادم. هیچ عضوی معرفی نکردم و انصراف دادم. پیامکی حاوی "سرمایه خود را از مدیران و لیدرهای کلاهبردار گلدکوئست مطالبه کنید.هرگونه عضو گیری تبعات سنگین کیفری دارد.منتظر احضاریه رسمی باشید." دریافت نموده ام. میخواستم بدانم آیا جرمی مرتکب شده ام و مجازاتی در پیش رو دارم؟ لطفا راهنمایی کنید چیکارکنم؟

با-سلام
در-دیماه-1387-توسط-یکی-از-دوستان-عضو-گلد-کوئست-شدم.بعد-از-یک-هفته-بال-فهمیدن-حرام-بودن-این-سیستم-فعالیت-خود-را-پایان-دادم.-هیچ-عضوی-معرفی-نکردم-و-انصراف-دادم.
پیامکی-حاوی-
با سلام به دلالت قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور مصوب 1369و قانون الحاق یک بند و یک تبصره به ماده (1)و اصلاح تبصره (1)ماده (2)قانون مذکور تاسیس و یا قبول نمایندگی و یا عضو گیری در شرکت های هرمی مانند گلد کوئیست جرم می باشد . چنانچه قبول نمایندگی کرده اید و این مورد با ادله قانونی و مستدل اثبات شود از سال 1384 به بعد این مورد جرم می باشد .علیهذا چون عضو گیری نکرده اید و به فوریت انصراف داده اید رویه قضایی عام با نداشتن سوءنیت معمولا با گذشت و تغافل به آن مینگرد و به استناد اصل برائت و نداشتن سوءنیت فریب خوردگان را از تعقیب معاف مینمایند گرچه ممکن است تا احراز موارد فوق اقدامات قضایی صورت پذیرد .صداقت داشته و نگران نباشید.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.