×

با سلام و احترام لطفا در مورد میزان سهمی که زن در صورت متارکه از مرد

با سلام و احترام لطفا در مورد میزان سهمی که زن در صورت متارکه از مرد می برد، راهنمایی فرمایید. با توجه به اینکه زن شاغل بوده و تمام اموال بعد از ازدواج جمع شده است.

با-سلام-و-احترام
لطفا-در-مورد-میزان-سهمی-که-زن-در-صورت-متارکه-از-مرد-می-برد،-راهنمایی-فرمایید.-با-توجه-به-اینکه-زن-شاغل-بوده-و-تمام-اموال-بعد-از-ازدواج-جمع-شده-است.
وکیل  با سلام هر چند سوال ناقص و مبهم می باشد ولی در تمام انواع طلاق قانون گزار شرایط طلاق و حقوق زوجین را بیان نموده است.در صورتی که مرد متقاضی طلاق باشد یا زن وکالت در طلاق از جانب مرد داشته باشد در این دو صورت به استناد شرط ضمن عقدی که در عقد نامه ها می آید در صورتی که زن حسن معاشرت داشته باشد نیمی از هر آنچه که در دوران زوجیت مرد به دست آورده به زن می رسد.و در تمام انواع دیگر طلاق زن با بذل حقوق مالی خود مطلقه می شود مگر در طلاق خلع که زن می توتند با بذل بخشی از مهریه خود بخشی دیگر را به دست آورد .در طلاق توافقی در همه زمینه ها زوجین می توانند توافق کنند .اما در خصوص شاغل بودن زن نیز باید عرض شود که زن هرچه که به دست آورده مالک آن است وکسی نمی تواند متعرض آن شود . ولی آنچه که هزینه نموده یا به نام شوهر نموده محل اختلاف است و اثبات و مطالبه آن مشکل است.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.