×

خودرو خود را در مورخ5/10/90 به یک بنگاه دار در تهارن فروختم و قولنامه

خودرو خود را در مورخ5/10/90 به یک بنگاه دار در تهارن فروختم و قولنامه ای تنظیم کرده و امضاء نمودیم.مبلغ خودرو را تماما در یافت کردم.به اسرار بنگاهدارد تعویض پلاک انجام نشد و یک وکالت فروش در دفتر خانه به صورت سفد امضا کردم.بعد از گذشت 1 سال متوجه شدم بنگاهدار خودذرو را به شخص دیگری فروخته و محل سفید وکالت فروش به نام یک شخص که ادرس نامشخص دارد امضائ شدهاست.حال خودرو به نام بوده و جرائم ان به ادرس اینجانب ارسال میوشد. جهت فک پلاک خودرو یک بار اقدام به شکایت در دادسرای شعبه 40 نمودم اما در انجا شخصی ب من گفت چون خودرو در حال حاضر به نام شماست نمی توانید درخواست فک پلاک کنید به هرحال شکایت را پس گرفتم. لطفا راهنمای کنید برای فک پلاک خودرو چه اقداماتی باید انجام دهم. قولنامه با بنگاهدار دارم. کپی وکالت فروش که به نام شخص دیگری در دفترخانه خورد ه و ادرس ندارد دارم. یک برگ تذکر قانونی که به بنگاهدار ارسال کرده بودم(از طریق دادسرا مبنی بر اقدام برای فک پلاک دارم)دارم. هیچ مدرکی از خودرو در اختیار ندارم.

خودرو-خود-را-در-مورخ5/10/90-به-یک-بنگاه-دار-در-تهارن-فروختم-و-قولنامه-ای-تنظیم-کرده-و-امضاء-نمودیم.مبلغ-خودرو-را-تماما-در-یافت-کردم.به-اسرار-بنگاهدارد-تعویض-پلاک-انجام-نشد-و-یک-وکالت-فروش-در-دفتر-خانه-به-صورت-سفد-امضا-کردم.بعد-از-گذشت-1-سال-متوجه-شدم-بنگاهدار-خودذرو-را-به-شخص-دیگری-فروخته-و-محل-سفید-وکالت-فروش-به-نام-یک-شخص-که-ادرس-نامشخص-دارد-امضائ-شدهاست.حال-خودرو-به-نام-بوده-و-جرائم-ان-به-ادرس-اینجانب-ارسال-میوشد.
جهت-فک-پلاک-خودرو-یک-بار-اقدام-به-شکایت-در-دادسرای-شعبه-40-نمودم-اما-در-انجا-شخصی--ب-من-گفت-چون-خودرو-در-حال-حاضر-به-نام-شماست-نمی-توانید-درخواست-فک-پلاک-کنید-به-هرحال-شکایت-را-پس-گرفتم.
لطفا-راهنمای-کنید-برای-فک-پلاک-خودرو-چه-اقداماتی-باید-انجام-دهم.
قولنامه-با-بنگاهدار-دارم.
کپی-وکالت-فروش-که-به-نام-شخص-دیگری-در-دفترخانه-خورد-ه-و-ادرس-ندارد-دارم.
یک-برگ-تذکر-قانونی-که-به-بنگاهدار-ارسال-کرده-بودم(از-طریق-دادسرا-مبنی-بر-اقدام-برای-فک-پلاک-دارم)دارم.
هیچ-مدرکی-از-خودرو-در-اختیار-ندارم.
با سلام با توضیحی که داده اید چون جریمه ها به نام و ادرس شما ارسال می گردد تبعا دارنده ماشین هنوز تعویض پلاک نکرده و با پلاک شما عبور و مرور میکند بنابراین اگر شما می خواهید پلاک خودرو فک شود باید الزام دارنده اتومبیل را به فک پلاک خود و اخذ پلاک جدید را از طریق طرح دادخواست طرح نمایید اگر مبایعه نامه شما با بنگاه دار بوده و هم اکنون ماشین نزد شخص ثالثی است باید علیه هر دو اقامه دعوی نمایید ضمن اینکه می توانید وکیل خود در وکالتنامه را معزول کنید اما این کار ممکن است خساراتی را متوجه شما کند بسته به مفاد مبایعه نامه شما دارد البته کار دفترخانه نیز تخلف است و اخذ سفید امضا از شما برای اعطای وکالت موخر تخلف انتظامی سردفتر است موفق باشید

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.